Shoplogje Yves Rocher

Twee weken geleden deed ik voor het eerst een bestelling bij Yves Rocher. Al snel had ik mijn spulletjes binnen en hier dus even een shoplogje.

Op de foto zie je een gezichtsmasker. Dit masker moet zorgen voor een zachte en gehydrateerde huid. Het tweede wat ik besteld had was een lipstick. De kleur die ik heb besteld is 22 Corail. Het is een subtiel rode lipstick. Verder heb ik twee lipbalsems besteld. De een bevat karité extract en de ander amandel extract. Die met amandel heb ik al eerder gehad en die vond ik toen super fijn. Als laatste bestelde ik nog een mini nagellakje in de kleur Rose Pastel.

Voor mijn eerste bestelling ontving ik een gratis mascara en een set van 3 tassen cadeau. De tassen set bestaat uit een grote tas, een toilettasje en een make-up tasje. Super handig dus! Van alle producten kun je de komende weken de reviews verwachten behalve van de mascara. Ik heb namelijk net een nieuwe mascara en ik ben bang dat wanneer ik deze open maak hij uitgedroogd is voordat ik hem kan gebruiken.

De precieze prijzen heb ik op dit moment niet bij de hand dus het kan zijn dat ze iets duurder of iets goedkoper zijn, maar de prijzen zullen niet veel afwijken. Gezichtsmasker: € 2,60    lipbalsems: €1,00   lipstick: €3,50   mininagellak: €1,90. Let op! Dit zijn niet de full-size producten. Dit zijn de kennismakingsproducten. De full-size producten zijn dus duurder, maar bevatten ook meer inhoud m.u.v. de mininagellak.

Heb jij wel eens iets besteld bij Yves Rocher? Zo ja, wat? En wat is jou ervaring met die make-up?

9 reacties

Opgeslagen onder Beauty

9 Reacties op “Shoplogje Yves Rocher

  1. Hahah ik heb bijna precies hetzelfde besteld! Ik heb alleen die nagelak niet en het masker in een andere variant geloof ik. Altijd super lekkere producten! Alleen je wordt wel beetje gek van die zooi die je erbij krijgt. Je hebt altijd de juiste code voor een auto of een andere prijs gewonnen. Fake.

    Like

    • Haha toevallig! Ik begrijp precies wat je bedoeld. Iedere keer krijg je weer dat je bij je volgende bestelling dingen extra ontvangt… Ga je bijna weer meer door bestellen:P (Om een of andere rede belandde je reactie in de spam box… Daardoor had ik hem dus nog niet gezien en zag ik hem nu pas… Sorry!)

      Like

  2. Ik heb nog nooit iets besteld van hen maar ik heb er wel zaken van. Het ene product is veel beter dan het andere. Dat is alles wat ik er kan van zeggen.

    Like

    • Oke, Het enige wat ik dan ooit heb gehad is een mascara en een lipbalsem. De lipbalsem vond ik zo fijn dat toen ik hem nu zag ik hem gelijk opnieuw bestelde, en die mascara vond ik ook heel fijn. Nu gebruik ik hem wel eens om mn wimpers mooi mee uit elkaar te halen. Het is namelijk een geweldig borsteltje

      Like

  3. Pingback: Lipstick 22 Corail Yves Rocher | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: Shoplogje + swatches NYC Mint Macaroon | aboutbeautyfashion

  5. Pingback: Druiven gezichtsmasker Yves Rocher | aboutbeautyfashion

  6. Pingback: Lipbalsems Yves Rocher | aboutbeautyfashion

  7. Pingback: About Beauty and Fashion Lipbalsems Yves Rocher

Geef een reactie

