Parfumlijn Essence

Het assortiment van Essence wordt steeds uitgebreider. Ook nu komt Essence met iets compleet nieuws voor hun assortiment. Een parfumlijn!

Dit luchtje heet ‘like a first day in spring’. Dit lijkt me dus een lekker fris geurtje! 

Topnoten: Ananas, mandarijn en sinaasappel
Hartnoten: Bramen en roos
Basisnoten: Musk en vanille

Het tweede luchtje heet ‘like a girls night out’. Zoals de naam al zegt lijkt deze me dus geschikt voor een leuke avond stappen!

Topnoten: o.a gele mandarijn en goji bes
Hartnoten: roos, perzik en mandarijnbloesem
Basisnoot: Vanille en musk
Dit luchtje heet ‘like a trip to NY’. Echt een idee hoe dit luchtje moet gaan ruiken heb ik eerlijk gezegd niet. Wel vind ik de kleuren van de NY op de verpakking er super leuk en vrolijk uit zien.
Topnoten: grapefruit en cranberry
Hartnoot: o.a roosen.
Basisnoot: cederhout, wit hout en amber
Oee dit luchtje heeft de naam ‘like a day in a candy shop’. Dit luchtje zal dus wel super zoet zijn. Lekker lekker!
Topnoten: perzik en orchidee
Hartnoot: lelie en jasmijn
Basisnoot: vanille, tonkaboon en zachte musk
Dit vijfde luchtje heeft de naam ‘like a new love’. Dit luchtje lijkt mij een zoete en zachte geur. Lekker romantisch, met je hoofd in de wolken wegdromen. Alles rooskleurig zien…
Topnoten: mandarijn, grapefruit en peper
Hartnoot: pioenroos, hyacint, roos en perzik
Basisnoot: koffie, chocolade, vanille en musk
Dit laatste luchtje heet ‘like a walk in the summer rain’. Ruik je hem al? Ik tenminste wel. De geur van nat gras, benauwdheid doordat het net heeft geregend en het toch nog warm is, alle bloemen…
Topnoten: citroen, sinaasappel en watermeloen
Hartnoot: marine, lelietje-van-dalen en fresia
Basisnoot: mix mos, cederhout en musk
Zelf ben ik echt super benieuwd naar de geurtjes en ga ik er zeker zodra ze in de schappen liggen een aantal aanschaffen! Je hebt twee hoeveelheden van de geurtjes. De 10 mL (meeneem verpakking en rechts op de foto) zal verkrijgbaar zijn voor €3,99, en de full-size verpakking bevat 50 mL parfum en zal €6,99 gaan kosten. De geurtjes zullen vanaf juni in de schappen van de Essence te vinden zijn. Twee van de geurtjes zijn Limited Editions en zullen dus weer verdwijnen na een tijdje maar de andere vier geurtjes blijven gewoon standaard in het assortiment!
Ga jij een van deze geurtjes aanschaffen? Naar welke ben jij het meest benieuwd?

 

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Parfumlijn Essence

  1. Ik ben echt heel benieuwd naar de geuren! Volgens mij zijn ze heel zoet, bloemig en lekker.

    Like

  2. Pingback: LE ‘Miami Roller Girl’ | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

