Lookbook favorites #3

De afgelopen twee weken heb ik weer verschillende leuke outfits gespot op Lookbook en het is dus weer tijd voor een Lookbook favorites. De outfits zijn allemaal verschillend van elkaar. Laten we maar beginnen met de eerste!

12-04-23
BY JENNIFER G., 25 YEAR OLD NATIVE FOX FROM CALIFORNIA

Het hoge korte panterprint broekje vind ik echt geweldig in deze outfit. Zowiezo vind ik hoge (korte) broeken super gaaf! Als deze dan ook nog eens een beetje aparter er uit ziet is het natuurlijk helemaal perfect!


TECHNOLOGY
BY SONJA G., 19 YEAR OLD STUDENT FROM POLAND

Bij deze outfit vind ik het groene shirt het leukste. Het ziet er lekker baggy en comfortabel uit. Ook de kleur vind ik heel mooi.

ABSOLUTELY ME
BY MERI W., FREELANCE PHOTOGRAPHER/BLOGGER FROM POLAND

 

Ik heb de laatste tijd al vaker van deze kanten jurkjes gezien in het wit en in het zwart. Ook deze variant vind ik super leuk!

BE COMFY
BY JANA S., 23 YEAR OLD QUEEN OF DONUTS FROM GERMANY

Deze outfit vind ik leuk vanwege het vest. En eerlijk gezegd staat hij er tussen omdat ik dit vest had gekocht en toen ineens deze outfit tegen kwam. Het vest staat ook super leuk op een donkere spijkerbroek of een zwart jurkje.

MINT
BY ANASTASIA S., 22 YEAR OLD SHOES’ GIRLFRIEND FROM JAKARTA

 

Dit is denk ik dan toch wel mijn favoriete outfit van deze post. Dit soort rokken komen steeds meer in het modebeeld en beginnen een ware trend te worden. Ik vind ze echt super mooi en zeker in deze kleur. Snel opzoek naar een mooie variant en nu dan voorlopig tot dan maar even op mijn Wishlist!

ABSTRACT PRINTS (BMS)
BY LAUREEN U., 22 YEAR OLD ACTRESS/BLOGGER BREAKMYSTYLE.COM FROM MANILA 

Vorig jaar viel ik als een blok voor een baggy broek met een bloemenprint. Iedere keer als ik de broek tegen kwam maakte m’n hart een sprongetje, maar toch heb ik deze niet gekocht. Nu heb ik er echt spijt van en ik blijf broeken met kleurrijke prints echt geweldig vinden.

CRAZY PATTERNS
BY TAMARA G., 22 YEAR OLD GIRL FROM POLAND

 

Tsja, wat moet ik hier nou nog over zeggen? Kleurrijk! En dus super vrolijk!

FINALLY, IT MELTS
BY PETRA K., 15 YEAR OLD GIRL FROM UMEÅ, SWEDEN

De outfit zelf vind ik niet echt spectaculair, maar de schoenen vind ik echt super. De kleur, de vorm… Gewoon WAOW!

PASTEL AGAIN
BY SILVIA P., 28 YEAR OLD BLOGGER FROM WWW.ROCK-AND-ROSES.BLOGSPOT.COM FROM BUCHAREST

Dit vind ik een mooie, rustige maar toch stijlvolle pastel outfit. Ik vind de broek echt super leuk. De kleur is gewoon perfect. Het blouseje vind ik ook heel mooi. Ik hou van oversized shirts, gewoon omdat ze zo lekker comfortabel zitten. Ook deze is lekker oversized maar toch vrouwelijk.

Dit waren mijn favorieten van deze twee weken weer. De favoriet onder de favorieten blijft toch de outfit ‘MINT’. De rok vind ik echt super mooi. Jammer genoeg is Nederland nou niet bepaald het land waar je snel met een rok zonder legging of panty rond kan lopen… Toch wil ik er een aanschaffen als ik een mooie rok tegen kom.

Wat is jou favoriete outfit? Welke outfit zou jij zo zelf kunnen en willen dragen?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Lookbook favorites #3

  1. Ik “heb” die gele schoenen. Maar dan in het paars. Ze zijn van de New Look. Ofwel heb ik een paar dat een exacte dubbelhanger is.

    Wat mij alleen stoort aan zo foto’s is dat het allemaal magere meisjes zijn. Wat is er mis met een gezonde maat 36?

    Like

Geef een reactie

