Feather Extensions

Een nieuwe trend is op komst. Deze keer niet op het gebied van kleding of make-up. Nee, de volgende trend is op het gebied van haarmode. Ik heb het over feather extensions. De extensions bestaan uit kettinkje met daaraan verschillende kleuren veren. Na een aantal berichten over deze nieuwe haarmode te hebben gelezen ben ik voor jullie opzoek gegaan naar foto’s. Enjoy!


Ik vind deze trend best leuk om eerlijk te zijn. Je moet wel een beetje durven om het te dragen maar toch ziet het er niet raar uit. Vooral als je gewoon veertjes neemt die redelijk overeenkomen qua kleur met je haar valt het wel op maar is het niet to much.

Wat vind jij van deze trend? Zou jij het dragen?

11 reacties

Opgeslagen onder Fashion

11 Reacties op “Feather Extensions

  1. In het rode haar vind ik het nog leuk maar ik word hier niet warm van. De lange veren sluiten ook beter aan dan die echte van Hillary.

    Like

  2. glasmetwater

    Ik wil ze zo graag, alleen heb ik geen idee waar ik ze kan kopen haha 🙂

    Like

  3. Rochelle

    ebay. het is wel wat duurder maar dan heb je wel wat;)

    Like

  4. Melanie

    Je kan ze online in NL ook op http://www.lavidaromana.com kopen

    Like

Geef een reactie

