Shoplog Primark


Ongeveer twee weken terug had ik lekker een dagje vrij! En tsja, wat gaan we dan doen? Lekker naar de Primark in Rotterdam! Aangezien ik in de buurt van Arnhem woon is de Primark nou niet bepaald om de hoek bij mij. Ook vind ik het zonde om super veel aan de trein te betalen om daar te komen. Van dat geld kun je al snel weer een leuk shirtje kopen toch!? Doordeweeks telt mijn week abonnement voor studenten en nu kon ik dus lekker samen met een vriendin gratis naar de Primark reizen! Ideaal!

Gelukkig viel de drukte in vergelijking met de vorige twee keer dat ik bij de Primark was heel erg mee. Nou was het dan ook op een doordeweekse dag en we waren er al rond 11 uur. Het shoppen kon beginnen! Binnen een half uur zat mijn mandje dan ook al helemaal vol… Ehh oeps? Na het passen heb ik een aantal dingen uitgekozen. Op naar de foto’s!

Mijn eerste aankoop is deze tas. De tas die ik normaal mee heb met het shoppen begint het na 3 à 4 jaar trouwe dienst te begeven dus het was tijd voor een nieuwe. Voor €14,00 kon ik deze leuke tas niet laten hangen.


Het tweede wat ik kocht is dit zwarte transparante blouseje. Op de foto ziet hij er een beetje raar uit maar wanneer ik hem aan hebt is het een beetje een oversized blouseje. Super leuk over een zwart hempje of jurkje (of een ander kleurtje), op een spijkerbroek, los of juist met een riempje er omheen. Het kan allemaal! Dit blouseje kostte volgens mij rond de €10,00.



Dit vest vond ik gelijk super leuk. Ze hadden dit vest in twee kleuren. Deze (oud) roze kleur en een zand kleur. Beide super leuk maar ik ging voor deze kleur. Toch net iets minder saai. Op het prijskaartje stond dat dit vest €18,00 kostte. Bij de kassa kreeg ik een leuke mededeling, het vest was afgeprijsd naar €7,00!


De vorige keer dat ik bij de Primark was had ik deze broek al gekocht. Alleen de broek die ik toen kocht is heel licht van kleur. Aangezien ik die zo fijn vind zitten heb ik er nog twee bij gekocht. Deze hele donker blauwe en een midden kleur. Ik vind deze broeken zo fijn omdat ze super mooi aansluiten. Het is echt een super skinny model. Normaal wanneer ik een super skinny broek aan heb zit deze te strak bij mijn bovenbenen. Door de stretch die in deze broeken zit passen ze perfect! Er is alleen een min puntje. Ook al zijn de broeken precies het zelfde allemaal behalve dan qau kleur. De middelste kleur (onderste foto) valt veel groter uit dan de andere twee terwijl ik van alle drie de zelfde maat heb gekocht… Beetje raar. Gelukkig zit hij met een riem er omheen prima, en misschien gewoon een keertje wat warmer wassen? De broeken kostte €15,00 per stuk.


Dit roze riempje vond ik super schattig. De kleur is gewoon perfect. Hij geeft net dat beetje extra dat nodig is aan een basic shirtje of bijvoorbeeld aan het zwarte blouseje. Ook heel handig: Het riempje is verstelbaar aan de achterkant waardoor je hem zowel om je middel als om je heupen kunt dragen! Dit riempje kostte €3,00.


En nog een riempje. Iets wat je van mij moet weten… Ik koop normaal nooit maar dan ook echt nooit riempjes. Maar aangezien ik ze allebei echt super schattig vond en ze maar €3,00 per stuk waren kon ik ze niet laten liggen.


Het een-na-laatste wat ik heb gekocht is deze ketting. Hij is lichtroze en echt super schattig! Ook deze kostte volgens mij €3,00. Op naar de laatste foto!


Het laatste wat ik kocht is dit horloge. Ik draag eigenlijk nooit een horloge maar deze vind ik er echt super leuk uitzien. Ook hadden ze nog een witte variant met bloemetjes. Ook deze vond ik heel erg leuk maar toch heb ik alleen deze gekocht. Dit horloge kostte volgens mij ook €3,00. 

Zoals je kunt zien heb ik me behoorlijk uitgeleefd bij de Primark. Nu wordt het dus weer even sparen voor mijn volgende shopsessie maar dat zal vast goed komen. Ik ben in ieder geval echt super blij met mijn aankopen!

Ga jij wel eens naar de Primark? Zo ja, wat vind jij er van?

1 reactie

Opgeslagen onder Fashion

Een Reactie op “Shoplog Primark

  1. Pingback: Beauty & Fashion shoplog | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

