Stay Natural concealer Essence

De afgelopen dagen hebben jullie al de andere producten uit mijn shoplog van de Kruidvat actie voorbij kunnen zien komen. Vandaag is het dan tijd voor het laatste product. De stay natural concealer van Essence.

De verpakking van de concealer ziet er niet al te speciaal uit. Lekker simpel dus. Ik vind het leuk dat ze een doorzichtige roze dop hebben gebruikt. Dit laat gelijk het kwastje zien waarmee je de concealer aanbrengt. Ook is de roze kleur weer terug te vinden in de letters op de verpakking. Het einde van de concealer kun je rond draaien. Door hier aan te draaien komt de concealer uit het midden van het kwastje.


Zoals ik net al vertelde komt de concealer uit het midden van het kwastje wanneer je aan de achterkant van de verpakking draait. Het kwasje is lekker zacht en is gemakkelijk met het aanbrengen van de concealer. Je kunt de concealer hierdoor goed op de plaats aanbrengen waar jij het wilt hebben en vervolgens inkloppen/uitwrijven met je vingers of met een concealer brush.


Ik heb de kleur 03 soft nude. De concealer geeft een mooie dekking en is perfect voor gebruik onder je ogen om donkere kringen mee weg te werken of voor rode plekjes of puistjes. De concealer heeft een mooie dichte dekking.

Ik vind deze concealer zeker een aanrader. Het is mijn eerste concealer maar ik ben er nu al helemaal verliefd op. Hij dekt goed, blijft lang zitten en ligt niet op de huid maar smelt er mooi mee samen. Dit is zeker een nieuwe favoriet van mij!

Deze concealer kost €1,99. Helemaal niet duur dus! De concealer is van het merk Essence en dus verkrijgbaar bij de Kruidvat en volgens mij ook bij de Trekpleister.

Gebruik jij concealer? Zo ja, welk merk gebruik jij?

5 reacties

Opgeslagen onder Beauty

5 Reacties op “Stay Natural concealer Essence

  1. Ik heb een stick van Catrice. Hij dekt goed maar hij “plakt” een beetje te veel voor mij.

    Like

  2. Dat klinkt als een goede concealer, hij ziet er ook totaal niet oranje uit! Ik wilde hem testen in de winkel, alleen hij draaide hem niet. :’) Alle testers die daar lagen deden het niet, en nee, ik heb het niet stuk gemaakt! xD

    Like

  3. Pingback: Groene Concealer | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

