FOTD Q-day!

Ieder jaar is het weer een groot feest. Koninginnedag! Het is nu dan ook weer bijna 30 April en daarom zul je de komende dagen een FOTD, een aantal oranje spullentjes en een nail-art op About Beauty and Fashion kunnen vinden. Om te beginnen vandaag de FOTD!

Voor deze Q-day FOTD heb ik de kleuren oranje, rood, wit en natuurlijk blauw gebruikt.



Om te beginnen heb ik de oogschaduw basis van Essence aangebracht op mijn gehele ooglid. Op het gehele ooglid heb ik een oranje oogschaduw aangebracht uit het palletje van Essence ’01 south beach’. Vervolgens heb ik voor de rode kleur gebruik gemaakt van een rode lipstick. Ik heb namelijk geen rode oogschaduw en tsja… Rood hoort wel echt bij Nederland hè! Deze rode kleur heb ik aangebracht als een soort eyeliner vanuit de binnenste ooghoek tot net voor de helft van mijn ooglid. Je kunt de lipstick aanbrengen met een dun kwastje om een straklijntje te maken. Daarna heb ik een witte oogschaduw uit een palletje van Casuelle met een nat kwastje aangebracht. Deze witte oogschaduw is het middelste deel van het eyeliner lijntje en sluit dus aan op de rode kleur. Als laatste heb ik het lijntje afgemaakt met een blauwe oogschaduw. Ook deze heb ik aangebracht met een nat kwastje. De rede dat ik een nat kwastje heb gebruikt voor het lijntje is om een strakker en duidelijker lijntje te creëren. Onder mijn oog heb ik het blauw een beetje doorlaten lopen tot ongeveer halverwege mijn onderste ooglid. De rest (vanaf de binnenste ooghoek tot het midden) heb ik opgevuld met de oranje oogschaduw. Om de look af te maken heb ik een dun lijntje eyeliner boven mijn bovenste wimperrand aangebracht en een laagje mascara.

 
Oranje oogschaduw: Essence palletje ’01 south beach’
De lipstick is volgens mij van Miss Sporty

  
De witte oogschaduw komt uit het palletje van Casuelle
De blauwe oogschaduw komt uit het Sleek Bohemain pallet

Ga jij Koninginnedag vieren? Zo ja, waar ga jij Koninginnedag vieren? En wat wordt jou look/outfit?

 

6 reacties

Opgeslagen onder FOTD

6 Reacties op “FOTD Q-day!

  1. Jammer dat je rode lipstick hebt gebruikt, ziet er raar uit omdat het rode gedeelte heel fel is en de rest zie je nauwelijks.. wel leuk idee.

    Like

    • nou, het probleempje is dat door de flits deze heel duidelijk werd op de foto en de andere kleurtjes minder duidelijk. Gewoon in het echt waren alle kleuren even veel aanwezig… heb zo’n 120 foto’s gemaakt in de hoop dat het lukte en met verschillende standen enzo, maar op een of andere manier wilde het gewoon niet lukken…. ook heb ik nog geprobeerd de oranje, wit en blauw feller dan de rood te maken, maar alsnog kwam door de flits het rood het hardst uit de foto… Ik denk dat dit komt doordat er glans in de lipstift zit en in de oogschaduws niet… Maar ja, gewoon normaal waren alle kleuren even fel!;)

      Like

  2. Pingback: Queenday stuff | aboutbeautyfashion

  3. Ik vind het eigenlijk heel leuk gevonden!

    Like

  4. Pingback: Q’day nail-art | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

