Lookbook favorites #2

Twee weken geleden postte ik mijn eerste lookbook favorites post. Vandaag is het tijd voor de tweede post! Ik heb de afgelopen twee weken een aantal leuke outfits gespot op deze blog. De posts en dus de outfits zijn van verschillende personen. Wanneer je op de titel van de outfit klikt kom je bij de outfit terecht. Klik je op de naam van de persoon dan kom je bij die blogger te recht! Enjoy!

BOWS & KISSES
BY EUNICE S., 18 YEAR OLD DOLL FROM BEVERLY HILLS

Ik vind deze broek echt super gaaf! Ik wil die ook was het eerste wat ik dacht toen ik hem zag. Toen ik keek bij het lijstje met de kledingstukken van de foto bleek het een DIY broek te zijn! Misschien een idee om zelf eens aan de slag te gaan?
NEON
BY ASHLEY M., LIVING IN LOS ANGELES FROM LONDON

De kleur van de schoenen doen het hem… Knal kleur, neon, woaw! 
CRACOW
BY LIDKA N., 16 YEAR OLD GIRL FROM CRACOW / POLAND
Deze outfit vind ik gewoon helemaal leuk. Leuke bril, leuk jasje, leuke kleuren combinatie, leuke tas… Ehh tsja, wat vind ik niet leuk aan deze outfit?
GALAXY
BY PAM S., 21 YEAR OLD STUDENT FROM POLAND

Deze outfit is een beetje rockstijl. De rede waarom ik deze outfit in mijn favorites laat zien is vanwege de broek. Ik heb al meerdere keren deze kleur broek gezien en ik vind zo’n broek zo vet! Ik kan er jammer genoeg alleen nergens een vinden:( Iemand ideeën?
THAT RETRO FEELING
BY DANIELA R., 23 YEAR OLD STUDENT AND FASHION BLOGGER FROM

Bij deze outfit foto val ik als een blok voor het gele broekje! Ik vind van die hoge broekjes super leuk en nu dan ook nog deze lekkere knal kleur! Perfect voor de zomer!

YOU TOUCHED HER HIPS, I KISSED HIS LIPS
BY TAYLIN ELISA YASMIN K., 19 YEAR OLD WILD CHILD FROM MONTREAL


Ik draag bijna nooit jurkjes. Ja gewoon af en toe zo’n simpel basic jurkje. Dit jurkje daarentegen zou ik echt super graag willen hebben. Ik vind hem er zo schattig uit zien.

WAXED PANTS
BY CRIMENES-DE-LA-MODA M., 25 YEAR OLD FASHION BLOGGER FROM MADRID


Bij deze outfit vind ik het jasje echt een leuk kleurtje hebben. Jammer genoeg heb ik geen colbertjes in een felle kleur maar die gaan er zeker komen!

Dit waren de outfits van de afgelopen twee weken die mij zijn opgevallen. Ze zijn allemaal niet even basic maar toch hebben ze allemaal naar mijn idee iets leuks of aparts waardoor ze in deze post een plaatsje hebben verdient. Over twee weken komt er weer een nieuwe Lookbook Favorites post online. Dit zal dan dus nummer 3 zijn!

Wat vind jij de leukste outfit? En wat vind jij het leukste kledingstuk van de foto’s?

6 reacties

Opgeslagen onder Fashion

6 Reacties op “Lookbook favorites #2

  1. Die donkerrode broek springt er voor mij echt uit.

    Like

Geef een reactie

