Shoplog Kruidvat

Vorige week vrijdag en zaterdag was er zoals jullie waarschijnlijk wel weten bij de Kruidvat 1+1 gratis op alle make-up. Ook vertelde ik jullie toen al dat ik er bijna zeker wel even gebruik van ging maken. En ja hoor, ik kwam bij de Kruidvat en liep uiteindelijk weer naar buiten met vier nieuwe make-up dingentjes. Tot mijn verbazing was er nog meer make-up in de schappen te vinden dan dat ik had verwacht. Ook viel het nog best wel mee met de drukte. Op naar de aankopen!

Zoals je kunt zien op de bovenstaande foto heb ik een eyeliner pen van Catrice gekcoht, een oogschaduw basis van Essence, een lipstick/stift van NYC en een concealer pen van de Essence. Alle vier de producten wilde ik al voor een langere tijd hebben en uittesten.

De eyeliner pen kost normaal €2,99. De oogschaduw basis kost normaal €2,49. De lipstick/stift kost normaal €3,99 en de concealer pen kost normaal €1,99. Normaal was ik dus ongeveer €12 kwijt geweest aan deze producten en nu hoefde ik maar ongeveer €5,50 te betalen. Lekkere korting dus!

Ik ben deze week begonnen met het gebruiken van deze producten. Vanaf begin volgende week kun je de reviews dus online verwachten!

Heb jij met deze actie nog leuke make-up gekocht?

5 reacties

Opgeslagen onder Beauty

5 Reacties op “Shoplog Kruidvat

  1. Wauw, mooie aankopen heb je gedaan! De eyelinerpen van Catrice lijkt mij ook wel wat, ben benieuwd hoe je hem vindt. 🙂 Zelf vond ik niet echt iets leuks, volgende keer beter. 😀

    Like

    • Vandaag staat de review van de eyeliner pen van Catrice online… Ik vind hem eerlijk gezegd niet echt super geweldig maar misschien dat ik iets fout doe of zo? Hij lijkt super waterig:S Niet echt zwart of zo… Kijk maar eens naar de swatch er van…

      Like

  2. Pingback: Eyeliner pen Catrice | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: Lipstick/stift NYC | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: Stay Natural concealer Essence | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

