Swatches Matte groene nagellak

Zoals ik al beloofde afgelopen zaterdag komen deze week dan eindelijk de laatste swatches van de matte nagellakjes van de Clairs online. Nogmaals sorry dat het zolang duurde voordat deze online kwamen terwijl ik dus al wel had gezegd dat ik deze zou swatchen. Beetje slecht…

Zoals je kunt zien dekt ook dit lakje erg goed! Op de foto draag ik twee laagjes nagellak. De kleur van de nagellak lijkt meer wat groen geel dan echt licht groen zoals hij lijkt in het potje. Zelf vind ik het best een grappig kleurtje. Niet super mooi maar wel een knal kleur. Ik zou dit lakje denk ik zo af en toe dragen in de zomer, maar niet non-stop.

Ben je ook benieuwd naar de andere matte lakjes en heb je deze gemist? Hier nog een keer de links. Als eerst de post van de matte blauwe nagellak. Als tweede de post van de matte gele nagellak en als laatste die van de matte roze nagellak.

Komende week zullen er verschillende swatches voorbij komen, een simpele nail-art, een nieuwe Limited Edition collectie, een (misschien twee) shoplog(s) en misschien ook nog een FOTD!

Wat vinden jullie van dit lakje? Zou jij dit kleurtje dragen?

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Nails

4 Reacties op “Swatches Matte groene nagellak

  1. Die is heel erg leuk. Niet zo draagbaar maar wel ongelofelijk hip!

    Like

  2. haha ja he:p ik vind em ook echt niet draagbaar maar gewoon voor zo af en toe super grappig

    Like

  3. Pingback: Swatch Matte paarse nagellak | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: Matte topcoat swatch & nailart | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

