Wild & More Eyeshadow

In mijn eerste FOTD kon je de oogschaduw van het merk Wild & More al voorbij zien komen. Wild & More is een merk dat te koop is bij de DA. Ook is het een budget merk. Alle producten van Wild & More kosten automatisch €2,50 per stuk. Hierbij maakt het niet uit wat je koopt. Mascara, eyeliner, nagellak… Alles is dus €2,50. Zelf heb ik een aantal producten van dit merk, maar niet over alles ben ik even enthousiast. Dit zal ik ook vertellen verder op in deze post. Nu eerst de oogschaduws.

Van links naar rechts: De turquoise is nr. 29, de roze is nr. 77, de oranje is nr. 67 en de bordeau rode is nr. 75.

De verpakking vind ik niet echt super mooi. Hij is vrij simpel, van plastic en ook de opdruk had wel wat mooier gekunnen. Zo zie je namelijk bij de lichtblauwe/turquoise kleur de letters helemaal niet meer omdat deze wit zijn en dus weg vallen. Ook vind ik het jammer dat de kleuren alleen nummers hebben gekregen en geen naam. Hierdoor is het ook gelijk moeilijker om duidelijk te maken welke kleur je hebt. Op naar de swatches.


Zoals je kunt zien hebben de kleurtjes een redelijke pigmentatie. Toch had deze naar mijn idee wel wat meer kunnen zijn. Wil je echt een knal look met deze oogschaduws maken dan moet je wel een aantal keer wat er van nemen wil je dat bereiken. Alle kleuren hebben een mooie shimmer in zich en geven dat de oogschaduw net weer dat beetje extra. Nou ja, voor de prijs dan maar iets meer aanbrengen en dan moeten we het maar nemen met de iets mindere pigmentatie. Wel vind ik de kleurtjes allemaal super leuk.

Ik vertelde al dat ik niet over alle producten van het merk Wild & More even enthousiast ben. Zo heb ik ook een keer een eyeliner met een soort van stiftje in plaats van kwastje gekocht van dit merk. Voor het aanbrengen werkt deze prima, maar door de dag heen leek het wel alsof er steeds meer stukjes begonnen af te brokkelen. Iedere keer kreeg ik deze stukjes in mijn ogen. Niet prettig dus! Ook heb ik twee of drie nagellakjes van dit merk. Deze zijn gelukkig wel prettig in gebruik. Wel wordt de nagellak na een poosje wat dikker en dus wat lastiger met aanbrengen terwijl de nagellak in het begin vrij dun was. Dat is aan de ene kant ook wel weer een pluspunt.

Kende jij het merk Wild & More al? Zo ja, wat zijn jou ervaringen er mee?

11 reacties

Opgeslagen onder Beauty

11 Reacties op “Wild & More Eyeshadow

  1. In belgië compleet onbekend.

    Like

  2. Lonneke

    Snap niet waarom je oogschaduw van wild& more zou kopen als etos huismerk oogschaduw verkoopt die de helft kost en beter is :p

    Ik vind het woordje ogenschaduw trouwens een beetje vreemd.. kan aan mij liggen :p

    Like

  3. Prachtige oogschaduws, de pigmentatie is inderdaad niet super, maar misschien met een oogschaduwbasis wel? 😀 Juch, stukjes in je ogen? Girl, dat klinkt niet goed!

    Like

    • Ja zal het vanmiddag eens proberen! Heb toevallig een oogschaduwbasis gekocht afgelopen week:D als het iets uitmaakt zal ik dat nog wel online zetten:) Ja dat met die stukjes was inderdaad niet zo’n succes. En het waren ook geen kleine stukjes.. echt gewoon een soort van blaadjes eyeliner kwamen er van af. Niet lekker dus…

      Like

  4. Faye

    raar, ik heb 1 oogschaduw van wild n more (nr 64) en de pigmentatie is echt fantastisch, beter dan etos, essence, catrice en zelfs too faced. ben daarom opzoek naar waar ik het eigenlijk kan kopen. het komt net zo op mijn oog als het eruit ziet in het potje, net zo gepigmenteerd. ik heb mijne een jaar of 2 geleden gekocht, misschien is de formule veranderd

    Like

    • Ik heb geen idee of de formule is veranderd de afgelopen jaren… Ik heb de oogschaduws afgelopen week een aantal keer met een oogschaduwbasis er onder gebruikt en dan is de pigmentatie uitstekend. Dus dan doen we het maar op die manier he:P De make-up van Wild & More is verkrijgbaar bij verschillende DA’s, bij sommige V&D’s en bij sommige winkels van de Etos… Ik heb ook even op internet gezocht of ik een site kon vinden waar je de make-up van dit merk op kunt bestellen maar jammer genoeg zonder resultaat:(

      Like

  5. maria

    ben ook al een tijd bezig waar wild&more tekoop is zoek aytomatic eye pencil 07 heb alle da drogisten gehad en v&d verkoop geen make-up meer

    Like

  6. Ishana

    Hoi allemaal!
    thuis van dit merk en heb dus een aardige vooraad van alle producten en kleuren.

    Misschien leuk want ik verkoop ze los voor 1 euro ps!
    Mochten jullie interesse hebben stuur maar een mailtje Ishanabeauty@gmail.com.

    Gr Ishana

    Like

Geef een reactie

