Bubblegum Pink lakje NYC

Op verschillende blogs kwam ik iedere keer weer een zelfde soort kleurtje tegen. Zelf vind ik het lijken op de kleur van een aardbeien milkshake. Na wat zoeken heb ik eindelijk een soort gelijk lakje gevonden. Het lakje dat ik heb gekocht is iets donkerder dan milkshake roze maar toch vind ik het een hele mooie zomerse kleur.


Niet alleen het kleurtje maar ook het potje vind ik super leuk. De dop is niet gewoon recht maar loopt aan de bovenkant naar elkaar toe. Zo wordt deze dus een beetje ronder. Ook de letters op het potje vind ik er leuk uitzien. Door de zilveren kleur vallen ze op op het lakje en kijk je er ook naar. Ook komt het logo van NYC meerdere keren terug op het potje. In de zilveren letters zie je deze al twee keer (boven aan en aan de rechterkant), en in de dop is ook het logo gedrukt. Leuk leuk! Nu snel naar de swatches! Het lakje is de kleur ‘251 Bubblegum Pink’.


Op de foto draag ik twee laagjes nagellak. De nagellak dekt erg mooi en egaal. Ook is hij erg fijn om aan te brengen. Bij de eerste laag dekt hij ook al behoorlijk goed alleen dan zie je de tip van je nagel er nog door heen. Bij het tweede laagje is dit niet meer zichtbaar. Op het potje staat dat de nagellak 7 dagen moet blijven zitten. Op dit moment draag ik de nagellak 3 dagen en hij zit er nog mooi op zonder ook maar iets er af te gaan.

Het lakje is te koop bij de Kruidvat en te vinden bij de schap of het rek van de NYC. Het lakje kost €2,99. Ik vind het lakje echt een aanrader. Hij geeft een goede en mooie dekking, blijft goed zitten en ik vind het echt een mooi kleurtje! Nieuwe favoriet?

Ook zal ik komende week eindelijk dan de swatches van de laatste twee matte nagellakjes van de Clairs online laten verschijnen. Sorry dat het zolang duurt maar ik heb de laatste tijd niet echt de tijd gehad om mijn nagels te lakken. De kleuren die je nog kunt verwachten zijn matt groen, matt paars en een topcoat die ik aanbreng over een normale glanzende nagellak. Ik denk dat ik die topcoat met dit lakje ga testen. Zou hij deze matt krijgen?

Heb jij producten van NYC? En wat vind jij van dit lakje?

5 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Nails

5 Reacties op “Bubblegum Pink lakje NYC

  1. Ik heb een maand geleden een nagellakje gekocht om daarna te constateren dat ik eigenlijk al twee héél gelijkaardige had dus ik heb er wel een maar nog nooit gebruikt. Misschien wel eens goed voor een give away XD

    Like

  2. glasmetwater

    Heel leuk kleurtje! Glanst ook heel mooi trouwens 🙂

    Like

  3. Pingback: Matte topcoat swatch & nailart | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

