Mijn eerste FOTD: Colorful Spring

Eerlijk gezegd vind ik het nog best eng. Mijn eerste FOTD… Toch vond ik het vandaag wel leuk om er een te maken en ben ik dus maar aan de slag gegaan. De look die ik heb gemaakt is zomers. Ik heb voor de look de kleuren roze, geel en oranje gebruikt.  

Tsja, ik dacht… Laat ik maar gelijk met de full face foto beginnen. En nee, ik heb de foto niet van recht voor gemaakt want hier heb ik een nog grotere hekel aan. Dan worden foto’s altijd zo raar… Of heb ik hier als enige last van?

Met flits

Zonder flits

Zoals je kunt zien heb ik een gele kleur die komt uit het Sleek Bohemian pallet gebruikt in mijn binnenste ooghoek. In de arcadeboog heb ik een roze ogenschaduw aangebracht van het merk Wild & More (te koop bij de DA). Deze roze ogenschaduw heb ik wat naar boven geblend en met de gele kleur geblend om een mooie overgang te creëren. Als een soort eyeliner en over het bewegende deel van het ooglid heb ik met een nat kwastje een oranje ogenschaduw uit een palletje van Essence (01 South Beach). Dit is een palletje van vorige zomer dus jammer genoeg nu niet meer te krijgen. Ook deze kleur heb ik een beetje naar boven geblend om een mooie overgang te maken tussen de geel, de roze en de oranje. Verder heb ik nog een eyeliner aangebracht boven mijn oog en wat mascara.

  
Sleek Bohemain               Wild & More nr. 77        Essence 01 South Beach

Ik hoop dat jullie de look mooi vinden… Het is een zomerse en vrolijke look. Ook is de look gewoon draagbaar voor over dag en dus doordeweeks en dus niet to much naar mijn idee.

Wat vind jij van mijn eerste FOTD?

5 reacties

Opgeslagen onder Beauty, FOTD

5 Reacties op “Mijn eerste FOTD: Colorful Spring

  1. Leuk gedaan. Zelf durf ik mij niet te wagen aan zo een kleurtjes 😉

    Like

  2. Pingback: FOTD Tropical | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

