Lookbook favorites

Al een aantal maanden volg ik de site Lookbook.nu op bloglovin. Iedere dag verschijnen er daar rond de 300 outfit posts online. Deze outfits verschillen heel erg in stijl. Van normaal en dus draagbaar tot apart en dus wat meer couture, man en vrouw, baggy tot chique… Alles komt voorbij. Nou leek het me wel leuk om eens in de twee weken een post online te laten verschijnen met daarin een aantal outfits van die twee weken die ik leuk vind of waarvan ik vind dat ze wel iets hebben. Lijkt dit jou een goed/leuk idee? Let me know!

Vandaag om jullie een idee te geven van mijn idee laat ik jullie gelijk al wat outfits zien die ik op lookbook ben tegen gekomen. Op deze manier kunnen jullie mij laten weten wat jullie er van vinden! (Wanneer je op de titel van de outfit klikt kom je op de algemene lookbook met foto’s van de zelfde persoon, klik je op de naam dan ga je naar de persoonlijke lookbook van de persoon.)

CUP OF COFFEE
BY LIDKA N., 16 YEAR OLD GIRL FROM CRACOW / POLAND

New Look Coat, H&M Leggins, Topshop Shoes
Persoonlijk vind ik de jas, de broek en de schoenen op de foto super leuk. De outfit is niet super apart maar heeft toch net dat beetje extra omdat het niet geheel standaard kledingstukken zijn. Leuk leuk!

RED AND BLACK
BY SHARENA C., 19 YEAR OLD DREAMCATCHER FROM TENNESSEE

2083018_lookbook60
Ik ben helemaal niet zo fan van rode kledingstukken vooral niet bij mij zelf. Het lijkt gewoon alsof het me niet staat, ik voel me er niet fijn in en ik heb altijd het idee dat het niet leuk te combineren is.. Ligt waarschijnlijk helemaal aan mijzelf hoor haha! Toch vind ik dit broekje echt super schatig!

SPRING IS ON ITS WAY
BY PETRA K., 15 YEAR OLD GIRL FROM UMEÅ, SWEDEN

Blazer, H&M Stocking
Leuke outfit! Ik vind die groene legging echt super vet en al helemaal in combinatie met dat witte jurkje en jasje!

Wanneer jullie dit een leuk idee vinden zullen jullie vaker een post voorbij zien komen met verschillende outfits. Ook zullen er dan meer outfits in één post te zien zijn. Leuk vind ik dat wanneer je naar de lookbook pagina van de outfit gaat (druk op de titel) je ook kunt zien waar de kledingstukken te koop zijn en wanneer je dus helemaal verliefd bent geworden op een kledingstuk je ook de mogelijkheid hebt deze zelf aan te schaffen.
Wat vind jij van dit idee? Heb jij nog opmerkingen, tips of andere ideeën? Let me know!
1 reactie

Opgeslagen onder Fashion

Een Reactie op “Lookbook favorites

  1. Pingback: Lookbook favorites #2 | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

