Favorieten H&M spring/summer

Vandaag viel de catalogus van de H&M voor het Spring/Summer season weer op de mat. Gelijk het plastic er af en bladeren natuurlijk! Ook heb ik een aantal favorieten ontdekt die ik eigenlijk bijna zeker ga aanschaffen! Zomer kom maar op!

Mijn eerste must have zijn deze schattige oorbellen! Zes paar voor maar €4,95. Er zijn verschillende kleuren en uitvoeringen en dus zullen ze niet allemaal op een setje zitten. Jammer want ik wil ze allemaal!


Oeee wat een leuke handtassen! En ze zijn maar €9,95! Hebben hebben hebben!


Ooo nee, ook al zo leuk! Die roze en die blauwe! De prijs kun je op de foto zien;)


Jasjes! Een scheve rits! En leuk kleurtje! De bordeau rode variant vind ik het leukst! €39,95 per stuk.


Een spijker jasje met een scheve rits… Sorry voor de onscherpe foto… Deze wilde maar niet goed lukken! €39,95.


Normaal hou ik helemaal niet van rode kledingstukken, maar in combinatie met zwart vind ik ze geweldig! Een rood strapless top en een zwarte baggy broek! Geweldige combi vind ik! Top: €4,95  Broek: €9,95


Ik ben al een poos fan van de spijkerblousjes met lange mouwen. Deze zonder mouw vind ik ook echt super leuk! Lekker simpel, leuk met een hempje er onder en kan haast overal op. €19,95

Wat zijn jou favoriete kledingstukken van de nieuwe H&M collectie? Ga jij er iets van kopen?

4 reacties

Opgeslagen onder Regular stuff

4 Reacties op “Favorieten H&M spring/summer

  1. Heb laatst 4745679 dingen bestelt ;p krijg het als t goed is vandaag thuis (:

    Like

  2. Ik ben nu al verliefd op de blazers! WAUW!

    Like

Geef een reactie

