Essence fruit collectie!

De lente is afgelopen maand ingegaan en Essence heeft hiervoor een collectie gemaakt speciaal in het teken van de lente. Want wat is er nou lente-achtiger dan allemaal verschillende soorten fruit, zoete kleurtjes en een zomerse blush! Essence heeft zijn inspiratie hierbij gehaald uit kiwi, abrikoos, kers, perzik en nog veel meer soorten fruit.

01 fruit punch
Om de beginnen met het fruit! Deze stukjes fruit zijn bedoeld om te verwerken in een leuke zomerse nail-art. Je kunt de fruit stukjes zowel gebruiken op je eigen nagels, als in gel nagels, als in acryl nagels. Deze geinige nail-art accessoires zullen verkrijgbaar zijn voor €1,99 per pakketje.

01 banana joe
02 peach beauty
03 very cherry
04 one kiwi a day
05 mashed berries
Ook de lakjes kunnen natuurlijk niet missen in deze collectie. Vijf mooie vrolijke en cream kleur lakjes. Ik ben zelf heel erg benieuwd naar nummer 03, 04 en 05! De lakjes zullen net zo als alle andere lakjes van Essence €1,79 per stuk gaan kosten.

01 smells like strawberry
01 stay fruity
Om even verder te gaan met de lakjes. Deze twee topcoats behoren namelijk ook tot de nieuwe collectie van Essence. Het linkse lakje 01 smells like strawberry, ruikt ook echt naar aardbei! Lekker lekker! Het rechter lakje 01 stays fruity houdt extra lang. Perfect voor de zomer dus als je geen zin hebt om tijd te besteden aan het doen van je nagels maar gewoon lekker in de zon wilt liggen bakken! Deze twee lakjes zullen €1,99 per stuk gaan kosten.

01 peach beauty
02 banana joe
03 one kiwi a day
Drie mousse eyeshadows bij Essence. Volgens mij heeft Essence tot nu toe nog niet echt veel mousse ogenschaduws. Ben er dus erg benieuwd naar! Ook de kleurtjes van het fruit komen hier weer in terug. Deze ogenschaduws zullen €2,79 per stuk gaan kosten.

01 peach beauty
02 very cherry
De winter is dan wel voorbij maar dat betekend niet dat je lippen geen balsem meer kan gebruiken. Voor lekkere zachte lippen met een fruit geurtje bij ben je bij Essence aan het goede adres. Verwen je lippen met een peach lip balm of met een cherry lip balm voor maar €1,99 per stuk!

01 smoothie operator
Als laatste nog een mooie blush voor een mooi en gezond roze kleurtje op je wangen! De blush is gemakkelijk aan te brengen met je vingers door de luchtige structuur. Deze blush zal te koop zijn voor €2,79 per stuk.

De collectie zal vanaf half april tot eind mei verkrijgbaar zijn bij de Kruidvat en bij de Trekpleister. Weer een mooie budget collectie zoals we gewent zijn van Essence! Ik zelf ga denk ik voor een aantal lakjes en de blush!

Wat vind jij van deze lente-achtige collectie? Heb jij al een favoriet?

11 reacties

Opgeslagen onder Beauty

11 Reacties op “Essence fruit collectie!

  1. Ik kijk vooral uit naar de geurende topcoats. Vroeger hebben ze nog dissolvant in hun collectie gehad en die rook ook naar fruit.

    Like

  2. Ik wil ze allemaal! haha

    Like

  3. Ik ben heel benieuwd naar deze LE…🙂

    Like

  4. Wat onwijs leuk!
    Je vroeg mij of ik nog meer ervaring had met Elf. ik heb er wel wat ervaring mee en die i tot nu toe super! het simmer oogschaduw palletje van de studio lijn is erg mooi en de losse oogschaduw van de mineral lijn is ook erg goed gepigmenteerd. ook vind ik de Elf lijn zelf voor de prijs erg goed. een groot favoriet van mij zijn de lipsticks.xzx

    Like

    • Dankjewel:D
      Oke:D En zitten er in de elf lijn ook een redelijke hoeveelheid aan makeup of is het echt weinig vanwege de prijs? Had namelijk wel wat leuk duo ogenschaduws gezien maar vraag me dus af of het niet zown mini beetje is ookal is het 1 euro. Anders kan ik netzo goed iets meer besteden aan een grotere hoeveelheid:P x

      Like

  5. Pingback: Swatch Fruity collection Essence ’01 Banana Joe’ | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

