Kaviaar op je nagels

Toen ik de titel van het filmpje las dacht ik HUH?! Kaviaar is toch eten? Maar nee, dit is iets heel anders. Voor nail-arts heb je ook allemaal kleine bolletjes waarmee je bijvoorbeeld figuurtjes op je nagels kunt gebruiken met een beetje geduld. Nu komt er iets nieuws. Een ondergrond en daarover heen een heel laagje met bolletjes. Kun je het je al voorstellen? Zo niet hier een paar foto’s, de uitleg en een filmpje! Enjoy!

Zelf vind ik het er echt super vet uit zien en ik wil zeker een poging gaan doen om het zelf te proberen. De bovenstaande potjes zijn jammer genoeg pas vanaf April verkrijgbaar bij Sephora. Nu zul je het dus als je het zelf wilt proberen nog moeten doen met bolletjes van een nagel zaakje, een hobby winkeltje of van e-bay. Zelf heb ik een aantal kleurtjes kunnen bemachtigen bij een klein chinees winkeltje in de Steenstraat in Arnhem.

Wat vind jij van deze ‘nail-art’? Ga jij het zelf uit proberen?

11 reacties

Opgeslagen onder Fashion, Nails

11 Reacties op “Kaviaar op je nagels

  1. Ik ben het ook al tegen gekomen en ik wil het zeker proberen!

    Like

  2. Dit lijkt me zo onpraktisch! Maar het is ook wel erg mooi, vooral die donkere versie. Zouden ze ook parelmoerkleurige pareltjes hebben? Want dan wil ik het sowieso!

    Like

    • Ja ik denk het wel! Er zijn veel verschillende pareltjes nu al te vinden in kleine winkeltjes met nagel spullentjes voor nailart. Ik zelf haal dit de laatste tijd bij een chinees ‘winkel van sinkel’ winkeltje in Arnhem. Ook een hobby winkeltje zal het wel hebben of ergens op internet.

      Like

  3. Ik had hier al over gelezen, en ik vind het zó awesome!
    x Ella

    Like

  4. Pingback: Kaviaar nails | aboutbeautyfashion

  5. Pingback: Velvet Nails | aboutbeautyfashion

  6. Pingback: ‘Nail Sugar Pearls’ Candy Shock | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

