Pastel haar

De pastel kleurtjes zijn overal terug te zien. Pastel nagellakjes, pastel shirtjes, pastel broeken, pastel make-up en nu ook al sinds een aantal weken pastel haar. Steeds meer meiden verven hun haar pastel roze, blauw, lila of een ander pastel kleurtje. Zelf zou ik mijn haren nooit die kleur verven. Eerlijk gezegd heb ik mijn haar zowiezo nog nooit geverfd terwijl ik een ‘normaal’ kleurtje best leuk zou vinden. Maar pastel? Nee, dat is echt niks voor mij… Bij andere vind ik het daarentegen wel heel leuk staan. Ik heb eens een beetje rond gekeken op internet en een aantal foto’s van pastel coupes verzameld om aan jullie te laten zien! Hier komen ze dan!

Wat vind jij van deze haartrend? Zou jij zelf je haren in een pastel kleurtje verven?

12 reacties

Opgeslagen onder Fashion

12 Reacties op “Pastel haar

  1. Ik wil dit zo graag he ;p van Directions heb je allemaal gave kleurtjes!

    Like

  2. Wil ik wel maar niet voor permanent. Misschien eens een dag?

    Like

    • haha, ja dat zou handig zijn. er zijn wel wat how to: pastel haar filmpjes te inden op youtube. Deze zijn wel voor een dag en was je er dus savonds weer uit. Maar of het echt goed bij je werkt als je donker haar hebt weet ik niet. Ik zal wel even opzoek gaan naar een goed filmpje en dan zet ik die er of in de post van vanavond of als comment wel onder.

      Like

  3. Saar

    Kan leuk zijn, maar ik ga het nooit doen !

    Like

  4. Kelsey

    Als ik 17 ben laat ik het pastel roze verven. Nog 2 jaartjes dus. 🙂

    Like

  5. Daniella

    Ik ga morgen pastelkrijt kopen om mn haar te kleuren, permanent zou ik het nooit doen. Maar voor een dagje of op een feestje vind ik het wel gaaf!

    Like

    • Oo super leuk! Ik zou het zelf ook wel eens willen proberen alleen ik vraag me af of het lukt met mijn haarkleur… Ik heb bruinhaar en ik denk dat je de pastel kleurtjes dan niet of nauwelijks ziet. Is het gelukt bij jou?

      x

      Like

Geef een reactie

