Garnier Bodylotion

Je zult deze bodylotion vast al wel ergens voorbij hebben zien komen. Misschien zelfs al wel vaker dan één keer. De Garnier Intensive 7 days bodylotion is naar mijn idee behoorlijk populair. Eerst wilde ik hem eigenlijk niet kopen omdat ik nog een fles bodylotion had staan, maar toen ik een mailtje kreeg dat ik met mijn voordeelpasje van de Kruidvat een flacon van 400 mL in plaats van voor €4,85 voor €2,50 kon krijgen kon ik hem niet meer laten liggen..

Ja, je ziet het goed… De variant die ik heb is bedoeld voor de donkere huid terwijl ik gewoon een blanke huid heb. Waarom zal ik zo uitleggen. Er zijn namelijk vier verschillende varianten:

  • een herstellende body milk met karitéboter (= shea) voor de zeer droge huid
  • een verzorgende body milk met mango-olie voor de droge huid
  • een hydraterende body lotion met Aloe Vera voor de normale huid
  • een smoothing body milk met cacaoboter voor de donkere huid

Een poosje geleden kreeg ik het idee dat ik wanneer ik een product met Aloe Vera er in gebruikte ik een rode huid kreeg. Van de scheer gel die ik toen gebruikte kreeg ik zelfs mijn hele benen onder te zitten met uitslag. Gebruikte ik een andere scheer gel zonder Aloe Vera dan was er geen enkel probleem. Daarom heb ik dus niet gekozen voor de bodylotion voor de normale uit. Een (zeer) droge huid heb ik niet en deze vond ik persoonlijk niet super lekker ruiken. Daarbij komt ook nog dat ik super veel van chocolade hou en tsja… Dan komt de cacoaboter natuurlijk precies uit bij mijn lievelingsgeur.

Zoals je kunt lezen belooft de bodylotion een zachte en frissere huid die optimaal gehydrateerd is voor 24 uur lang. Ik heb de bodylotion getest en woaw! wat een lekker zacht huidje krijg je er van. De bodylotion trekt inderdaad erg snel in de huid en plakt niet. Ik zelf heb er echt een hekel aan als een bodylotion dit wel doet. Als het uren duurt voordat die lekker is ingetrokken en je de hele dag sticky rond loopt. Bij deze bodylotion is dit echt totaal niet het geval!

Ook heb ik er natuurlijk opgelet of ik geen geïrriteerde huid kreeg en of de volgende dag, dus na 24 uur, je huid nog steeds lekker zacht aanvoelde. Ik heb geen enkel rood plekje, bultje of wat op irritatie leek kunnen ontdekken en na 24 uur voelde mijn huid nog steeds lekker zacht aan. Dus zeker een aanrader!

De andere varianten ruiken ruiken wel gewoon fris en dus niet vies of zo, het is gewoon niet mijn smaak qua geurtjes. De bodylotion is gewoon verkrijgbaar bij de drogisterij en ook nog eens budget-proof. €4,85 voor een flacon van 400 mL vind ik echt niet duur. Jij?

Heb jij een van de andere varianten van de bodylotion? Zo ja, wat vind jij er van? Zo nee, welke bodylotion gebruik jij en vind jij fijn?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

