Nagellakremover

De lente is weer begonnen, blote voeten verschijnen langzaam weer op straat, en tsja… Deze moeten er natuurlijk mooi en verzorgt uitzien. Niet alleen je voeten maar ook je handen worden voor de zomer mooi verzorgt. Een nagellakje er op en je bent klaar voor de lente! Maar ja, als je nagellak op hebt heb je natuurlijk ook nagellak remover nodig.

Zelf kocht ik altijd een nagellak remover zonder aceton. Beter voor je nagels, geen verkleuring enz. Een groot nadeel. De nagellak remover zonder aceton van de etos die ik had stonk ongelovelijk hard! Deze keer heb ik toch maar eens een nagellak gewoon met aceton gekocht. En eerlijk gezegd bevalt deze me best goed. Tot nu toe is er nog steeds geen verkleuring te zien. Wel lijken mijn nagels een beetje droog wanneer ik de nagellak remover heb gebruikt.


Ik laat jullie deze nagellak remover van de kruidvat zien omdat ik hem persoonlijk erg fijn vind. Ook valt de geur van deze remover super erg mee! De nagellak remover verwijderd gemakkelijk de nagellak. De nagellak remover kost volgens mij rond de €3,00 à €4,00 en is verkrijgbaar bij de kruidvat.

Gaat jou voorkeur uit naar nagellak remover met of zonder aceton?

 

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Nagellakremover

  1. Zonder. Van met worden je nagels geel.

    Like

Geef een reactie

