Eyebrow pensil Hema

Het was me al een aantal keer opgevallen… Bij mijn rechter wenkbrauw lijkt het wel of de buitenkant bijna kaal is. Na ja, er zitten dus wel haartjes maar die zijn lichter dan de rest… En nee, ik epileer dat stukje niet. Juist al omdat er altijd al erg weinig haartjes zitten op dat stukje. Uiteindelijk heb ik maar besloten om dat stukje licht bij te tekenen met een eyebrow pensil.

Het potlood zelf ziet er eenvoudig maar toch wel een beetje chique uit. De bruine kleur die overeen moet komen met het potlood zelf zie je al aan de buitenkant. Deze is matt van kleur. Net onder het borsteltje zit een goudkleurig randje. Net dat beetje extra om een mooie overgang te maken naar het borsteltje. Verder is de verpakking niet echt super speciaal. Gewoon netjes en handig maar niet met van alles er op en er aan.

De punt is niet te hard en niet te zacht. Precies goed dus. Wel moet je opletten dat je niet al te hard drukt met het potlood want dan krijg je wel echt een streep en niet een mooi lijntje. Ook is me op gevallen dat het potlood een net iets andere kleur heeft als dat hij lijkt te zijn. Het potlood lijkt echt bruin te zijn maar het is een beetje een roest bruine kleur in plaats van echt gewoon bruin. Jammer want deze kleur past niet helemaal bij mijn haar en wenkbrauw kleur… Verder werkt het potlood prima, blijft hij netjes zitten waar hij hoort. Ook het borsteltje doet prima zijn werk. Je kunt het lijntje er mooi mee uitvegen hoeveel jij wilt. Het potlood dat ik heb is nummer 11.

De swatches. De rechter is niet uit geveegd en de linker zoals je kunt zien wel. Hiervoor heb ik gewoon het borsteltje gebruikt. Ik heb hem behoorlijk uitgeveegd omdat ik wilde weten of de roest bruine kleur dan wat meer richting gewoon bruin zou gaan. Dit klopt wel. Wanneer je de lijn eerst wat donkerder maakt en vervolgens behoorlijk uitveegt/vervaagd kleurt deze bruiner. Zo klopt de kleur met mijn wenkbrauwen gelukkig véél beter.

Al met al vind ik dit best een fijn wenkbrauw potlood. Wel moet je erg opletten met de kleur. Je hebt volgens mij drie varianten. Een hele lichte bruin, de variant die ik heb en een hele donkerbruine/zwarte. De potloden zijn €2,00 per stuk. Prima prijsje dus.

Gebruik jij iets om je wenkbrauwen mee bij te werken? Zo ja, wat gebruik jij en van welk merk?

8 reacties

Opgeslagen onder Beauty

8 Reacties op “Eyebrow pensil Hema

  1. Ik moet wel bijwerken want God heeft mij maar 20 haren per wenkbrauw bezorgd. En dat is echt weinig. Believe me.
    Ik lijk wel een alien zonder.

    Like

  2. Pingback: Eyebrow Stylist Set Essence | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: Ootd: New Year’s Eve | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

