Roze matte nagellak

De tweede swatch van de matte nagellakjes is gemaakt. Sorry dat de swatches zo langzaam en één voor één verschijnen maar de potjes zijn zo klein en de inhoud is dus zo weinig dat ik zuinig wil doen met deze lakjes. Ik vind ze namelijk super leuk voor de lente en de zomer omdat de kleurtjes allemaal lekkere knalkleuren zijn. Om de gele nagellak swatch terug te zien zie deze post!

Zoals ik net al zei swatchen we vandaag de roze nagellak. De lakjes die nog voorbij gaan komen zijn de groene, de blauwe en de paarse. Het laatste lakje (lijkt wit) is een matte topcoat. Deze kan ik wel voor jullie swatchen als jullie dat graag willen. Laat me weten of je dat graag wilt bij de comments onder deze post! Nou nu snel naar de swatch!

Deze foto heb ik binnen gemaakt. Zoals je ziet is ook dit lakje mooi matt. De roze kleur is een beetje paars/roze. Erg mooi vind ik zelf! Buiten lijkt de nagellak iets minder paars van kleur. Ook hier heb ik een foto van gemaakt:

Op beide foto’s draag ik twee laagjes nagellak. Deze kleur van de lakjes lijkt wat minder te strepen bij de eerste laag die je aanbrengt dan dat de gele variant doet. Ook droogt hij erg mooi egaal op. Bij één laagje schijnt de tip van je nagel nog een beetje door maar bij twee laagjes heb je hier helemaal geen last meer van. Persoonlijk vind ik het een super mooi en vrolijk kleurtje voor de komende lente en zomer!

Het setje lakjes heb ik gekocht bij de Claire’s in Arnhem voor €9,95. Het zijn jammer genoeg kleine potjes en ze zullen dus snel op zijn, maar ze zijn wel super fijn bij gebruik. Ook de kleurtjes tot nu toe vind ik erg leuk en vrolijk. Perfect voor de lente en zomer!

Wat is jou favoriete lente lakje?

14 reacties

Opgeslagen onder Nails

14 Reacties op “Roze matte nagellak

  1. glasmetwater

    Heel leuk, ik zou graag ook de topcoat willen zien op een ander gewoon lakje, zokan je goed zien of die ook zo werkt 🙂 Mooie kleurtjes trouwens

    Like

  2. Hele mooie kleur maar dekt precies niet zo egaal, niet?

    Like

  3. Pingback: Swatches Matte groene nagellak | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: Swatch Matte paarse nagellak | aboutbeautyfashion

  5. Pingback: Matte topcoat swatch & nailart | aboutbeautyfashion

  6. Nathalie

    Weet u misschien of je deze nagellakjes nog kunt krijgen?
    Zoek al lang naar matte nagellak , maar is zeer moeilijk te vinden…

    Alvast bedankt

    Like

Geef een reactie

