Glittereyeliner

De afgelopen weken heb ik er behoorlijk op los geshopt. Veel nieuwe make-up en andere lekkere spulletjes heb ik weer in huis om de lente en zomer goed te beginnen. Hierdoor zijn er dan ook de afgelopen tijd wat meer reviews verschenen als bedoeld maar anders blijven deze spulletjes maar liggen en ben ik bang dat ik ze vergeet terwijl ik ze toch echt wel met jullie wil delen!

Vandaag hou ik daarom de review ook lekker kort. Toen ik het glitterpalletje en de matte nagellakjes kocht zat er ook een glitter eyeliner bij. Deze laat ik jullie vandaag zien.

Eerlijk gezegd vind ik de verpakking een beetje saai. Heel simpel niet echt mooier gemaakt ofzo. Ook is hij helemaal van plastic. Niks mis mee maar deze kun je als je er een beetje in knijpt vervormen en dat vind ik minder. Vraag me af of het geen miskoop is…

Toen ik het kwastje zag dacht ik: ‘zou dit wel werken?’. Het kwastje is van rubber gemaakt en dus niet van haartjes zoals bij normale eyeliners. Misschien wel expres om meer glitters in één keer aan te brengen. Ben benieuwd of het werkt.

Woaw! Het kwastje doet het beter als dat ik had verwacht! Hij neemt erg veel glitters in een keer mee en geeft een heel mooi lijntje. Niet te dik en niet te dun! Ook heb ik de eyeliner inmiddels op mijn ogen getest. Ook hier krijg je een mooi lijntje met glitters te zien. De glitters blijven super goed zitten, lopen dus niet uit en gaan er ook niet af. Eerlijk gezegd had ik dit totaal niet verwacht. Mede door de super simpele verpakking.

Nou… Tegen al mijn verwachtingen in ben ik super enthousiast over deze eyeliner. Dus als je nog opzoek bent naar een goudkleurige glitter eyeliner zou ik zeker even bij de Clairs langs gaan om te kijken of ze er nog een hebben! De eyeliner heeft me niks gekost omdat ik deze kocht in combinatie met het glitter pallet en de nagellakjes tijdens de actie ‘3 halen 2 betalen op alle cosmetica’. Normaal kost de eyeliner €3,50. 

Geniet allemaal van dit lekkere weertje vandaag! Let the summer begin!

Heb jij een fijne (glitter) eyeliner? Zo ja, van welk merk?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Glittereyeliner

  1. Chic! Had ik niet verwacht. Ik heb een gitzwarte (en een oude) van Yves Rocher maar hij doet het supergoed en een bruine/bronze van Catrice. Ook een hele goede!

    Like

    • yves rocher is ook een fijn merk! Heb keer 3 mascara’s, een oogpotlood, een lipbalsem en verschillende ogenschaduws van dat merk gekregen. Op de mascara’s was ik gelijk helemaal verliefd. Ook de lipbalsem en de ogenschduws vond ik geweldig. Alleen oogpotlood wat minder maar niet omdat die niet goed was maar omdat ik eigenlijk nooit oogpotlood gebruik… Alleen eyeliners

      Like

Geef een reactie

