Catrice NOTD ‘A Touch of Gold’

Toen ik er achter kwam dat de nagellakjes van Catrice in de aanbieding waren, ‘2 lakjes voor €4,00’, kon ik het niet laten om twee mooie lakjes uit te zoeken en mee te nemen. Ik kocht het lakje 650 Goldfinger en het lakje Shake it! Flake it!. 

De swatches van deze lakjes komen nog. Vandaag laat ik jullie een hele simpele, soort van, nail art zien met deze twee lakjes.


Voor deze nagels heb ik gebruik gemaakt van een stukje spons. Daarmee heb ik de goude nagellak aangebracht. De special effect topcoat heb ik gewoon met het kwastje over de goude nagellak heen aangebracht. Bij de eerste foto heb ik alleen de nagellakjes op. Bij de tweede foto heb ik er nog kleine lila/roze balletjes langs het randje van mijn nagelriem geplaatst. Dit vond ik eerlijk gezegd wat minder. Zonder de balletjes vind ik de ‘nail art’ leuker.

Hebben jullie nog leuke ideeën voor een leuke nail-art? Wat gebruiken jullie allemaal aan spulletjes bij het maken van een nail-art?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Nails

3 Reacties op “Catrice NOTD ‘A Touch of Gold’

  1. Pingback: How to: ‘Spotted Nails’ | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

