Plugs/Tunnels

De een vindt oorbellen al piercings terwijl de andere zijn of haar gezicht en lichaam helemaal vol laat zetten met piercings en nog vinden ze het niet genoeg. De laatste jaren zie je steeds meer jongeren met plugs/tunnels in hun oren lopen. Grotere gaten waar een ringetje in komt die er voor zorgt dat er een gat te zien is.

Zelf zou ik nooit tunnels laten zetten. Wat nou als je het niet meer mooi vindt? Naar mijn idee groeien die gaten nooit meer dicht. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe groot je de gaten in je oren laat oprekken maar toch… Ook krijg je moeilijker tot niet een baan omdat het toch echt in je gezicht zit. Maar het blijft al niet meer alleen bij plugs/tunnels in oren maar ook in je neus en je kin kun je plugs/tunnels laten  zetten. Dit vind ik wel een beetje te ver gaan… Hier onder kun je een foto zien van een tunnel gewoon in het oor, maar ook tunnels op meerdere plaatsen in het gezicht… De tweede foto vind ik zelf niet bepaald smakelijk dus voor de mensen die tunnels/plugs echt vies of lelijk vinden, jullie zijn gewaarschuwd.

 Afbeelding

Wat vind jij van dit soort piercing? Welke piercings kunnen volgens jou wel en welke niet?

8 reacties

Opgeslagen onder Fashion, Regular stuff

8 Reacties op “Plugs/Tunnels

  1. Oké hier ben ik dus absoluut géén fan van! Zelf zou ik geen piercings laten zetten, maar bij anderen gaat het wel. Een meisje uit de klas heeft een navelpiercing laten zetten vorige week, en dat is nog wel leuk. Ook een paar in het oor gaan wel, maar neus, lip en tongpiercings zijn niks voor mij. Ieder zijn eigen mening natuurlijk. Doe gewoon waar je zelf zin in hebt zou ik zeggen🙂

    Like

    • het is ook niet echt mijn ding nee… Wel vind ik navelpiercings super mooi. Heb er nog geen maar die komt er dus nog wel. Verder heb ik alleen twee gaatjes in mn oorlel maar daar draag ik alleen knopjes in.

      Like

  2. Omg, die jongen. Die neusplugs. Yak!
    Ik hou wel van piercings maar niet van plugs. Desondanks mijn liefde voor het metaal heb ik zelf enkel gaatjes in mijn oren. Heel bewust want ik ga als lkr aan de slag binnen een half jaar en dan kan je niet maken dat je overal gaatjes hebt van piercings.

    Like

  3. Ik vind plugs en tunnels in je oren wel echt mooi maar niet te groot

    Like

    • Mee eens. Zelf zou ik nooit plugs of tunnels nemen. Opzicht vind ik het gewoon in je oorlel ook best mooi staan, maar niet te groot. En gewoon niet op van die rare plaatsen zoals echt door het kraakbeen, door je neus enz… x

      Like

  4. ik heb zelf een tunnel in mijn linker oor van 3 mm, en ik wil naar 6 of 8 mm.
    Inderdaad iedereen zijn eige smaak maar tot 10/8 mm groeit het nog terug naar een normaal oorgaatje. Dus stel je bent het zal, dan gaat ie eruit ^^

    Zoalng het sierlijk staat kan het best, ik ga volgende week spiralen kopen om erin te zetten.

    Like

Geef een reactie

