Glitter pallet Clairs

Na lang wachten hier eindelijk de review van het glitterpallet van de Clairs. Deze zag je al eerder voorbij komen in mijn shoplog. Zijn jullie ook zo benieuwd naar de swatches?

Ik vind het een leuk doosje. Lekker compact. Niet te ingewikkeld en je kunt alle kleuren glitters goed zien. Ook zit er in het doosje een grootte spons applicator. Handig om de glitters mee aan te brengen. Ik heb ook geprobeerd om de glitters met een kwast aan te brengen maar dan blijven de glitters meer aan de haartjes zitten dan dat ze uiteindelijk op je ogen terecht komt.

Toen ik dit palletje zag liggen was ik gelijk verkocht! Glitters… Super leuk om een uitgaanslook net dat beetje extra te geven. Ik heb tot nu toe nog maar één kleur van de glitters gebruikt op mijn ogen. En echt, ik was verbaast dat ze zo goed bleven zitten! De hele avond/nacht zijn de glitters op hun plaats blijven zitten zonder over mijn hele gezicht te dwalen of er af te gaan.

De swatches van links naar rechts. De eerste is echt goud kleurig. De tweede is donkerder. Hier zitten zwarte, bruine en goude glitters in. De derde bestaat uit zilvere glitters. De vierde bestaat uit bruine, goude en af en toe een paar rood kleurige glitters. De laatste en vijfde bestaat uit goude glitters met wat zilver/witte glitters er tussen door. Deze is duidelijk lichter als de eerste.

De twee donkerdere kleuren zijn beter zichtbaar als de lichtere maar beide geven een heel mooi effect in het licht. Als je echt voor een glitter look gaat moet je wel wat meer aanbrengen dan één keer want zoals je ziet zit er al snel erg veel ruimte tussen de glitters. De glitters blijven goed zitten en houden echt de hele avond vol. Zoals ik al eerder zei, super leuk als extratje voor je uitgaanslook.

Ik heb dit glitterpallet gekocht tijdens de actie ‘3 halen 2 betalen op alle cosmetica’ bij de Clairs. Het pallet kost €4,95. Helemaal niet duur dus. Ik vind dit pallet zeker een aanrader en je kunt er veel verschillende looks mee maken.

Draag jij wel eens glitters op je ogen? Zo ja, bij welke gelegenheid?

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Glitter pallet Clairs

  1. Ik had gedacht dat er veel meer glitter ging zijn maar het ziet er nog best leuk uit 🙂

    Like

  2. Pingback: Glittereyeliner | aboutbeautyfashion

  3. bee

    waar is clairs in belgie?

    Like

Geef een reactie

