Geleyeliner Essence

In mijn post over de perfecte eyeliner vertelde ik al dat ik gebruik maar van geleyeliner. Normaal altijd gewoon een zwarte maar laatst zag ik de paarse variant van de mijne in de bak van de uitverkoop liggen… Tsja, paars is niet helemaal mijn kleur maar toch kon ik hem niet laten liggen.

 

(Sorry voor de slechte foto’s… De camera die ik normaal gebruikt slurpt batterijen. Daarom heb ik besloten gebruik te maken van een andere camera die werkt met een oplaadbare accu. Nu alleen nog even uitvinden hoe deze precies werkt.)

De verpakking: Leuk kleurtje van de dop. Hoop alleen dat de eyeliner zelf iets minder paars is dan de dop! Ik vindt de zilverkleurige opdruk op de deksel er leuk uit zien. Ook staat er duidelijk op wat het is.

 

De eerste foto is met flits en de tweede foto zonder flits. Ik heb drie keer over de eyeliner geswatched. Waarom? Voor de eerste twee swatches gebruikte ik mijn  eyeliner kwastje. Normaal gebruik ik deze voor de zwarte eyeliner en ik dacht dus dat deze paarse eyeliner zo donker leek omdat er nog wat zwart in het kwastje was blijven zitten. De derde swatch is met mijn vinger. Toch is deze de zelfde kleur. Het is dus echt een donker paarse eyeliner. Dit vind ik best een meevaller. Op deze manier is hij niet TE maar toch net iets anders als het normale zwart. De eyeliner smeert fijn uit en is dus makkelijk aan te brengen. Ook blijft hij behoorlijk goed zitten gedurende de dag. Hij vervaagt maar heel minimaal.

Ik vind dit echt een hele fijne eyeliner. Echt een aanrader dus. Deze paarse variant is volgens mij uit het assortiment maar hij is nog verkrijgbaar in het zwart, grijs, bruin en groen.

Wat vind jij van deze eyeliner? Gebruik jij wel eens een andere kleur eyeliner dan gewoon zwart?

3 reacties

Opgeslagen onder Beauty

3 Reacties op “Geleyeliner Essence

  1. Pingback: Eyeliner pen Catrice | aboutbeautyfashion

  2. Pingback: My Daily Dose of Make-up | aboutbeautyfashion

  3. Pingback: Opgemaakt december 2013 | AboutBeautyFashion

Geef een reactie

