Kruivat nagelverzorging

Waarschijnlijk heb je al een aantal keer de nagelproducten van de Kruidvat hier voorbij zien komen. Het enige wat nog ontbreekt is een review over de producten. Wat zouden ze moeten doen, hoe gebruik je ze en wat doen ze dan ook echt?

 

Om te beginnen de nagelolie. Nagelolie beschermd je nagelriemen en hersteld droge en beschadigde nagels. Hier ben ik het echt mee eens. Mijn nagels waren behoorlijk beschadigd en door het gebruik van deze nagelolie zien ze er nu weer een stuk gezonder uit. Door de olie zien je nagels er namelijk niet meer zo dof uit. Ook is het handig om nagelolie te gebruiken in combinatie met nagelverharder. Vaak drogen nagelverharders je nagelriemen uit. Door er nagelolie op aan te brengen voor je gebruik maakt van de nagelverharder bescherm je je nagelriemen. Naar mijn idee valt de stimulatie van de nagelgroei wel mee. Je nagels zien er wel gezonder uit en lijken ook wel iets sneller te groeien. Maar dan heb ik het over maar één milimeter of misschien zelfs nog wel minder.

 

De nailwhitener spreekt voor zich. Deze zorgt er voor dat het roze gedeelte van je nagels rozer er uit ziet, en het witte gedeelte van je nagels witter. Mijn mening: Deze nailwhitener doet prima zijn werk!

 

Voordat ik deze kocht had ik nog nooit gebruik gemaakt van nagelverharder. De rede waarom ik deze kocht? Mijn nagels waren behoorlijk beschadigd. Hoe dat kwam en wat ik precies heb gedaan kun je hier lezen. De nagelverharder belooft je nagels te versterken, het scheuren en schilferen minder te makaen en de nagelgroei te stimuleren. Met alle punten die zij opnoemen ben ik het eens behalve de stimulatie van de nagelgroei. Ja, je nagels worden langer. Maar naar mijn idee is dit meer doordat je nagels steviger zijn. Het is niet zo dat je nagels echt sneller gaan groeien. Eigenlijk dus het zelfde als bij de nagelolie. Het beste kun je deze nagelverharder ook gebruiken in combinatie met nagelolie of een vette crème om zo je nagelriemen te beschermen tegen uitdrogen.

 

Als laatste van de nagelproducten de base & top coat. Voordat ik deze had gebruikte ik eigenlijk altijd een basecoat als base en top coat… Waarom? Ik vond het eigenlijk een beetje nutteloos om nou twee keer een doorzichtige nagellak te kopen… Nu zag ik dat dit twee in één is. Ideaal natuurlijk! Deze nagellak gebruikt als basecoat zorgt er voor dat je nagels niet verkleuren. Nou en of dat deze dat doet! Ik heb wel eens gehad dat de nagellak die ik daarover heen deed alsnog er voor zorgde dat m’n nagels verkleurde maar deze base coat houdt het prima tegen. Wanneer je een leuk kleurtje op je nagels hebt aangebracht kun je deze ook gebruiken als top coat. En ook hier weer doet hij perfect zijn werk. De nagellak blijft langer zitten en je stoot er niet zomaar een stukje af!

Heb jij een van deze nagelproducten? Zo ja, wat vind jij er van?

 

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Nails

2 Reacties op “Kruivat nagelverzorging

  1. Ik heb ze eigenlijk nog niet gebruikt van de Kruidvat, maar ze lijken mij op zich wel fijn.😀 Volgende keer ga ik eens opletten of ze ze ook bij ons verkopen!

    Like

Geef een reactie

