Spotted nails

Heb jij dat ook wel eens? Zo’n avond dat je gewoon niks te doen hebt. Uiteindelijk besluit je nagels maar te gaan lakken maar eigenlijk geen zin hebt om je nagels helemaal één kleur te maken… Tsja dit was bij mij dus het geval… Aangezien ik al een aantal keer bezig ben geweest en heb geschreven over de matte nagellakjes die ik bij de Clairs gescoort had heb ik er een hele simpele nailart mee gemaakt.

Alleen een basecoat en allemaal verschillende stipjes leverde me dit resultaat op. Lekker vrolijk naar mij idee.

Wat vind jij van deze simpele nail-art?

2 reacties

Opgeslagen onder Nails

2 Reacties op “Spotted nails

  1. Ik vind overal dotjes ook heel erg leuk.

    Like

Geef een reactie

