Gele matte nagellak

Vorige week zag je in mijn shoplog van de Clairs verschillende cosmetica producten voorbij komen. Een eyeglitter pallet, glitter eyeliner en matte nagellakjes in zes verschillende kleuren. Aangezien de potjes van deze nagellakjes erg klein zijn heb ik ze niet allemaal achter elkaar geswatched maar zullen ze een voor een voorbij komen wanneer ik ze draag. Dit zal dus wat meer verdeeld zijn over de komende 2 à 3 weken.

Hierboven zie je alle kleurtjes die in het pakketje zaten. Vandaag laat ik jullie de gele nagellak uit het setje zien. Op de foto draag ik twee laagjes nagellak.

In het potje lijkt de nagellak wat lichter als dat hij echt is. Het eerste laagje nagellak ziet er erg gestreept uit. Wanneer je deze goed laat drogen en een tweede laagje aanbrengt verdwijnen deze strepen gelukkig wel. Nu word de nagellak wel mooi egaal. Ik vind deze nagellak niet super fijn om mijn nagels mee te lakken omdat hij behoorlijk dik is. Wel dekt hij goed en geeft hij een lekker knal kleurtje aan je nagels. Ook het beloofde matte effect is goed te zien. Wanneer de nagellak droog is word deze helemaal matt.

Heb jij nog ergens leuke (matte) lakjes gekocht de afgelopen tijd?

9 reacties

Opgeslagen onder Nails

9 Reacties op “Gele matte nagellak

  1. Het heeft wel iets. Ik heb geen enkel mat lakje maar heb een matte topcoat 🙂

    Like

  2. glasmetwater

    Eigenlijk koop ik nooit make-up of nagellak bij de Claire’s. Maar deze nagellak ziet er wel erg leuk uit. Eigenlijk als je hem op hebt zelfs niet echt nagellak-achtig haha 🙂

    Like

  3. Pingback: Glittereyeliner | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: Roze matte nagellak | aboutbeautyfashion

  5. Pingback: Swatches Matte groene nagellak | aboutbeautyfashion

  6. Pingback: Swatch Matte paarse nagellak | aboutbeautyfashion

  7. Pingback: Matte topcoat swatch & nailart | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

