Goedkope nagelsite Nailways

Zelf twijfel ik nog. Zal ik wel of zal ik geen acrylnagels bij me zelf gaan proberen te zetten. Ik heb op dit moment namelijk eindelijk weer stevige nagels en wil dit niet verpesten door acrylnagels te zetten. Maar toch, ik vind acrylnagels wel heel mooi en je kunt er wel veel mee… Iemand die er ervaring mee heeft en mij kan vertellen of je nagels er echt zacht van worden?

Tijdens mijn zoektocht naar goedkope nagel spullen kwam ik ook op bepaalde sites. Veel van deze sites hebben wel nagellakjes, nailart spullentjes en tools om de mooiste nagels mee te maken. Maar betaalbare acryl en gel om eens een keer wat uit te proberen kon ik nergens vinden. Uiteindelijk vond ik deze site: http://www.nailways.nl/. Op deze site hebben ze van alles voor je nagels wat super budget is. Ze hebben echt van alles.

Ik heb zelf nog geen ervaring met bestellingen van deze site maar ik ga het toch echt snel een keer uit proberen. Er staan zoveel leuke spulletjes online. Nagelstickers, steentjes, glitters, gel en acryl… Kortom een super aanrader als je opzoek bent naar leuke en goedkope nagel spullen!

Nailart Rhinestone - Box mix 1 50-DELIGE MIX DESIGN 3D NAIL STICKERS SET

Kende jij deze site al? Zo ja, wat zijn jou ervaringen met deze site?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Nails, Regular stuff

Geef een reactie

