Limited edition ‘feMALE’ Catrice

Behalve Essence komt Catrice ook met een nieuwe collectie. Een limited edition collectie genaamd ‘feMALE’.

Een collectie met wat sprekende kleuren maar ook nude kleuren zijn te vinden in deze collectie. De collectie is in maart en april te vinden in de schappen van Catrice. Catrice omschrijft de collectie als volgt:

‘De mannelijke dandy-look versus vrouwelijke elegantie – Limited Edition “feMALE” by CATRICE richt zich op dit sterke en spannende contrast. CATRICE neemt je in maart en april 2012 mee naar historische fabrieken met grote machines en plekken waar vakwerk wordt gemaakt. De kleuren vormen een perfect contrast van vrouwelijkheid en mannelijkheid. Drie zachte, vrouwelijke nude- en abrikoostinten worden gecombineerd met cool, mannelijk zilver, blauw en grijs. Casual boy-style gecombineerd met vrouwelijke elegantie. Maar helaas heren: “It’s a women’s world!”‘

01 Love Me Gender
02 Tomboy
03 Boys Are Back

Drie duo ogenschaduws met mooie kleuren. In alle kleuren zit een lichte shimmer.

Ook deze spons applicators komen in de collectie voor. Handig voor onderweg om je snel even op te maken of je make-up bij te werken.

01 So Suit!

Iets nieuws! Een eyeliner en ogenschaduw in één in een stick. In het dopje zit een poeder achtige ogenschaduw die daardoor gemakkelijk op de ronde spons applicator terecht komt Dit is een grijs achtige kleur. Perfect voor een mooi smokey randje rondom je ogen dus!

01 FEMIman

Ook een mascara behoord tot deze collectie. Nou ja, het is niet echt een mascara. Het is een topcoat mascara die je aanbrengt over je normale mascara. De topcoat bestaat uit glitter en glans en geeft je wimpers dus net dat beetje extra glamour. De topcoat geeft je wimpers ook een zilverachtige kleur.

01 A Woman’s World

Een mooie blush. De blush is een combinatie van een romige maar toch matte structuur. De blush is gemakkelijk met je vingers aan te brengen op je wangen en laat daar een poederachtige kleur achter.

01 A Woman’s World
02 Nude
03 Who Are Blue?
04 So Suit!

Ook hier kunnen de nagellakjes niet ontbreken uit de collectie. Vier kleurtjes perfect aansluitend op de rest van de collectie.

Ik heb helaas de prijzen niet kunnen vinden. De collectie ligt vanaf maart in de winkel! Hier nog het campagne filmpje voor een nog betere indruk van de producten.

Wat vind jij van deze collectie? Heb jij al een favoriet?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Limited edition ‘feMALE’ Catrice

  1. Waarom hebben ze altijd van die leuke LE’s??? Dat is niet goed voor mijn portemonnee 😡 Maar ik ken mezelf, eenmaal als ik daar ben moet ik gewoon bijna alles hebben :p Ik ben erg benieuwd naar die 01 So Suit! :p

    Like

  2. Haha, heb ik ook hoor. Dan kan ik gewoon niet meer kiezen wat ik wil.

    Like

Geef een reactie

