Shoplog Clairs

Al een aantal keer was ik langs de etalage van de Clairs in Arnhem gelopen en kom ik de verleiding weerstaan om niet gebruik te maken van de aanbieding ‘Alle cosmetica 3 halen 2 betalen’. Tot gister…

Ik heb een setje met matte nagellakjes gekocht, een eyeglitter palet en een glitter eyeliner. De nagellakjes kostte €9.95, het eyeglitter palet kostte €4.95 en de glitter eyeliner kostte €3.50. Aangezien de aanbieding luidde, ‘3 halen 2 betalen op alle cosmetica’, kreeg ik de glitter eyeliner gratis.

Dit is het nagellak setje. Ik heb deze meegenomen omdat ik het leuke en vrolijke kleurtjes vond voor komende lente en zomer! Ook was ik al een tijdje opzoek naar matte nagellak. Ik vind het vrolijker maar ook schattige kleurtjes. Wel jammer dat het zulke kleine potjes nagellak zijn maar voor een prijsje van nog geen €1.65 per stuk. De swatches zullen komende week verschijnen!

Hier het eyeglitter palet dat ik heb gekocht. Leuk voor een avondje uit toch? Ook hiervan zullen snel swatches verschijnen!

En als laatste de glitter eyeliner! Deze koos ik omdat ik rond kerst graag een glitter eyeliner wilde hebben maar deze toen nergens meer kon vinden. En ook wel een beetje omdat ik niet meer wist wat ik er bij moest kiezen haha.

Heb jij de afgelopen tijd nog iets leuk gekocht in de sale?

 

7 reacties

Opgeslagen onder Beauty

7 Reacties op “Shoplog Clairs

  1. Oooh die nagellakjes zien er super leuk uit voor de lente 🙂

    Like

  2. Wauw ik ben benieuwd of het er op je ogen even mooi gaat uitzien!

    Like

  3. Pingback: Glitter pallet Clairs | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

