Marni at H&M collectie

Het kan je haast niet ontgaan zijn. De nieuwe collectie bij de H&M genaamd ‘Marni at H&M’. Er zijn verschillende reclames op de tv waarin dus verschillende kleding stukken voor bij komen uit de nieuwe collectie.

Op de site van de H&M staat het volgende over de collectie:

‘Marni is een label dat helemaal zijn eigen weg gaat. De prints, pasvormen en silhouetten zijn trendy en altijd speels en elegant. Voor de Marni at H&M collectie is Marni, zoals we gewend zijn van dit label, volledig vrij te werk gegaan en hebben ze naar hartenlust geëxperimenteerd. Met all-over prints in sprekende kleuren, die bedoeld zijn om in matchende of juist contrasterende lagen te dragen. Consuelo Castiglioni, oprichtster en Creative Director, wilde een echte Marni collectie creëren en koos ervoor om al haar favoriete items te gebruiken in stoffen en prints die typisch Marni zijn. Ga voor meer info over Marni naar:  www.marni.com ‘

Het label Marni maakt dus gebruik van vele prints en kleuren. Wat mij opvalt is dat er veel gebruik wordt gemaakt van bruin tinten. Ook vind ik de prints er bij sommige kledingstukken er een beetje oubollig uitzien.

Ik ben niet echt super enthousiast over deze collectie. Ik hou niet zo van de printjes. Het staat me ook niet echt. Wel hou ik van felle kleurtjes dus de blouse die de man op de bovenstaande foto aan heeft in het gele kleurtje vind ik wel een mooie qau kleur. Hopelijk zitten er ook kleding stukken bij voor vrouwen in deze kleurtjes!

De Marni at H&M collectie is vanaf morgen verkrijgbaar in geselecteerde winkels en volgens mij ook via internet.

Wat vind jij van de Marni at H&M collectie? Ga jij er iets van bestellen/kopen?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Marni at H&M collectie

  1. Ik moet zeggen dat ik sommige stukken mooier vind dan die uit de Versace. Maar om zoveel geld uit te geven aan zo een merk en om daar dan maar halve kwaliteit voor te krijgen… ik weet het toch niet hoor.

    Like

Geef een reactie

