Nagelverzorgings producten kruidvat

Vorige week vertelde ik jullie over mijn try-out nagel kuur. Hierbij liet ik jullie al twee producten zien beide van de kruidvat. Behalve die twee producten heb ik nog twee nagel producten gekocht. Een nieuwe base-/topcoat en een whitener. In deze post laat ik deze producten zien en vertel ik jullie ook hoe mijn try-out nagel kuur er uit ziet. (Dit was ik in mijn andere post vergeten. Sorry!)

De producten die ik heb gekocht zijn op dit moment in de aanbieding bij de kruidvat. De base & top coat, de nagelverharder, de nail whitener en de nagel olie zijn tot 11 Maart (Aankomende zondag) €2.00 in plaats van €2.99.

(Even tussendoor, het lijkt wel of alles er mee stopt deze week. Mijn mobiel is kapot, m’n laptop doet raar en het geheugen kaartje van mn camera met de foto’s van deze post moest ineens geformatteerd worden… Alle foto’s dus in een keer weg… Daarom gebruik ik deze keer foto’s van het internet.)

   
Dit zijn de producten die ik heb gekocht. Deze producten zullen komende week nog voorbij komen in een review.

Nu het stukje wat ik was vergeten in mijn vorige post. Zoals ik jullie al vertelde zijn mijn nagels nou niet bepaald in een geweldige conditie op dit moment. Na wat onderzoek op internet werd mij verteld dat nagel olie met vitamine E en nagelverharder een oplossing zou moeten zijn voor droge, beschadigde en schilferende nagels. Toen die middag ook nog eens de folder van de kruidvat op de mat viel met daarin deze aanbieding was ik om. Een try-out kan altijd toch?

Wat ik afgelopen week heb gedaan en komende week nog ga doen is het volgende: Één maal per dag breng ik de olie aan op mijn nagels en nagelriemen. De olie masseer ik in en de overtollige olie dep ik weg met een doekje. Hierna breng ik één laag nagelverharder aan op mijn nagels. De tweede dag breng ik weer olie aan op mijn nagelriemen. Op je nagels heeft nu niet zo veel effect aangezien de nagelverharder van de eerste dag er op zit. Breng na het inmasseren van de olie een tweede laag nagelverharder aan. Op de derde dag haal je met een beetje nagellakremover de nagelverharder van je nagels en herhaal je de stappen vanaf dag één. Dit twee weken lang en mijn nagels moeten er gezonder uit zien. Ook moeten ze steviger aanvoelen en moeten de beschadigingen minder zichtbaar zijn als aan het begin van de try-out. 

Op dit moment ben ik ongeveer een week bezig met de try-out. Mijn nagels zijn wel stevig en zien er wat witter uit. Wel zijn ze nog steeds dof en zie je behoorlijk wat beschadigingen. Het schilferen van mijn nagels is wel gestopt! Ik hoop dat aan het einde van de twee weken ook de beschadigingen tenminste minder zichtbaar zijn. Hier zal ik dan ook foto’s van aan jullie laten zien. Ik heb jammer genoeg geen foto’s van voor de try-out. Om een klein beetje een idee te krijgen zou je nog naar de post over de stampy polish kunnen kijken. Hierbij zie je één nagel en dus ook de beschadiging er van.

Gebruik jij een van deze producten? Zo ja, wat is jou mening er over? Ook ben ik benieuwd of jij nog een manier weet waardoor je nagels er weer gezonder uit gaan zien. Let me know!

1 reactie

Opgeslagen onder Nails

Een Reactie op “Nagelverzorgings producten kruidvat

  1. Pingback: Einde try-out nagel kuur | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

