Illuminating base Catrice

De derde aankoop van mijn shop dagje in Arnhem is een ‘illuminating base’ van Catrice. Eerlijk gezegd wist ik niet echt wat ik hiervan moest verwachten. Ja een soort van base… Maar verder?

   

De verpakking van de illuminating base vind ik er erg wit uit zien. Alleen de tekst op het flesje is roze en verder niks. Eerlijk gezegd een beetje saai dus… Wanneer je de dop er afhaalt zit er een soort tuutje aan waarmee het gemakkelijk is om een bepaalde hoeveelheid er uit te krijgen.

Wat ik van het product moet verwachten volgens de beschrijving is dit:

Het moet dus een make up base zijn die zorgt voor een frisse tint. Om deze aan te brengen wrijf je deze uit met je vingertoppen in een gelijkmatige beweging. De make up base kan zonder of onder je make up worden gedragen. Ik ben benieuwd!

Wow! Wat veel glim zit er in! Dat is echt het eerste wat me opvalt! Ik ben benieuwd of dit nog zo is wanneer je het uitwrijft.

Nog steeds is er behoorlijk veel glim te zien. Wel valt het me op dat dit vooral in de huidplooitjes van mijn hand gaan zitten. Ik heb de make up base ook nog even uitgeprobeerd op mijn gezicht. Hier heb ik jammer genoeg geen foto van kunnen maken doordat de camera leeg was… Fijn, heb ik weer! Op je gezicht valt het glimmen van de base minder op. Wel moet je opletten dat je niet te veel van de make up base neemt.

Ik vind het wel een mooie base al zou ik deze niet snel dragen zonder een foundation er over heen. De foundation zorgt er voor dat de glim nog wat minder word maar wel zichtbaar blijft. Hierdoor ziet je huid er gewoon stralend uit maar niet alsof je een vettig glimhoofd hebt. Ook deze base van Catrice was in de uitverkoop voor maar €2,50! Hij is zowiezo super voor een avondje uit en overdag kun je hem altijd gebruiken voor onder je blush of héél dun over je hele gezicht.

Wat vind jij van deze make up base? Welke producten van Catrice ken je nog meer en vind jij super fijn?

6 reacties

Opgeslagen onder Beauty

6 Reacties op “Illuminating base Catrice

  1. glasmetwater

    Ik wilde deze base ook kopen, maar ik had het toch maar gelaten.Ik wist dat hij heel erg veel glans had, en wist niet hoe dat zou uitpakken op mijn huid. Als je foundation gebruikt valt het glimmen minder op, maar ziet het er mooier/ egaler uit met deze basis? Dat zou ik wel graag willen weten 🙂

    Like

    • Naar mijn idee word je huid er wel wat egaler van. Na ja het oogt zo natuurlijk! Wel moet je daarbij oppassen dat je niet TE veel van de base gebruikt. Wanneer je de base eerst aanbrengt dunnetjes en vervolgens je foundation werkt de base super mooi egaal makend bij mij. Ook zou je de base kunnen mixen met de foundation. Een andere blogster doet dit en is hier ook heel enthousiast over.

      Like

  2. Misschien als extra bij je foundation?

    Like

    • Ja als basis is hij prima alleen moet je oppassen dat je niet TE veel aanbrengt. Dan krijg je te veel glim op je gezicht. Wanneer je eerst de base netjes en redelijk dun aanbrengt en vervolgens je foundation is hij super mooi egaal en zie je er gelijk weer fris, stralend en wakker uit! Ook kun je de base mixen met je foundation las ik op een ander blog. Dit schijnt ook goed te werken.

      Like

  3. Pingback: NYC Color Wheel 725A Rose Glow | aboutbeautyfashion

  4. Pingback: Illuminating Make-up Base Essence | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

