Try-out nagel kuur

Zoals je kon zien in mijn review van de stampy polish van Essence hebben mijn nagels de laatste tijd behoorlijk wat te verduren gehad. Over het algemeen heb ik lange en harde nagels die niet snel breken of scheuren maar door de spullen die ik er laatst op heb gesmeerd kwamen er allemaal schilfer stukjes op mijn nagels.

Ook had ik de strassteentjes en de bloementjes die ik gekocht had een paar weken terug met een wat te dunne lijm vast had geplakt. Deze lijm is dus zo dun dat het over je hele nagel uit loopt en dus alles wat er onder zit is er dan onmogelijk nog af te krijgen. Met valentijnsdag had ik een speciale nailart gemaakt maar hierbij zijn mijn nagels dus helemaal onder de lijm komen te zitten… De enige manier om het er af te krijgen? Nagellakremover? Nee… was het maar zo… Een hele grove vijl die dus je hele nagel naar de maan helpen was nog de enige oplossing…

(Grove kant is de zwarte zijde van mijn polijstvijl)

Nu we dik twee weken verder zijn zien mijn nagels er gelukkig al wel iets minder beschadigd uit door ze netjes bij te houden… Maar ja, door die vijl zit echt mijn hele nagel onder de krassen en scheuren en schilferen ze dus ineens terwijl dit normaal nooit gebeurt… Ik heb het eindelijk wel voor elkaar gekregen om alle lijm van mijn nagels te verwijderen.

Eerlijk gezegd wist ik niet echt hoe ik mijn nagels er weer gezond uit wilde gaan laten zien tot dat ik het foldertje van de Kruidvat binnen kreeg. Een aanbieding met daarin olie voor je nagels die er voor moet zorgen dat je (beschadigde)nagels er weer gezonder uit zouden gaan zien. Ook nagelverharder was in de aanbieding. Eerlijk gezegd ben ik niet zo voor deze middeltjes maar nu had ik zo iets van, alles beter als niets. De komende twee weken ga ik dus uitproberen of het inderdaad zo is dat de olie en de nagelverharder gaan zorgen voor gezonder uitziende, minder scheurende en schilferende nagels. Ben benieuwd! (ik heb geen foto van mijn nagels in de slechte staat aangezien mijn verzorgingskuur al in begonnen haha. Wel zou je bij de post van de stampy polish kunnen kijken om een beeld te krijgen)


Gebruiken jullie speciale olie en/of nagelverharder voor je nagels? Wat zijn jou ervaringen met deze producten?

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Nails

2 Reacties op “Try-out nagel kuur

  1. Pingback: Nagelverzorgings producten kruidvat | aboutbeautyfashion

  2. Pingback: Einde try-out nagel kuur | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

