Stampy Polish Essence

Vorige week vertelde ik jullie dat ik wat beauty producten had gekocht bij de Kruidvat. Een van deze aankopen is de zwarte Stampy polish van Essence. De nagellak is er voor om mooie stamp nail arts te maken.

 

Het flesje van de nagellak heeft de zelfde vorm als meerdere nagellakjes van Essence die we kennen. Niet heel speciaal dus. Wel vind ik het leuk hoe er gebruik is gemaakt van verschillende kleuren bij de tekst op het flesje. Hierdoor valt het goed op dat het een nail art nagellak is. De stampy polish die ik heb is de ‘002 stamp me! Black’. Er is ook nog een witte en een zilvere variant.

Het maken van een stamp nail art kan natuurlijk ook met gewone nagellakjes. Let hierbij wel goed op de pigmentatie. Bij een te lichte pigmentatie lukt de stamp niet goed of zie je hem helemaal niet. De stampy polish van Essence is dan ook echt pik zwart. En zoals je op de dop ziet ook nog eens matt.

Zoals je op de foto kunt zien is de nagellak echt matt zwart. (Door een niet al te geweldige nagellijm zijn mijn nagels een beetje verknalt. Hierdoor lijken er dus stukjes in de nagellak te zitten. Dit is niet zo! Dat zit dus aan beschadigingen en ook nog restjes lijm op mijn nagel.) De nagellak dekt in een keer netjes en is goed gepigmenteerd. Ook droogt de nagellak super snel! Je moet dus wel opschieten met het maken van de stamp nail art want anders is het al droog op het figuur zelf. Het valt me op dat de nagellak iets dikker is dan gewone nagellak. Ik heb gemerkt dat hele dunne nagellakjes niet werken bij stamp nail arts dus dat is een goed iets!

Natuurlijk heb ik de nagellak ook nog even uitgeprobeerd met een stamp. Ook deze lukt erg netjes. (En ja… Ook hier kun je weer mijn vernielde nagel zien…)

 

Welke nagellak gebruik jij voor de perfecte stamps?

6 reacties

Opgeslagen onder Beauty, Nails

6 Reacties op “Stampy Polish Essence

  1. Pingback: Try-out nagel kuur | aboutbeautyfashion

  2. Pingback: Nagelverzorgings producten kruidvat | aboutbeautyfashion

  3. ilse

    Ik heb alles hetzelfde maar helaas doet hij het niet,,
    maar je hebt wel echt hele mooie nagels hoor! hihix
    nog veel sccs!

    Like

  4. ilse

    heey,

    ik had een ander blog gezien en daarin stond dat hij het niet goed deed doordat de figuurtjes niet diep genoeg waren. is dit het geval?

    groetjes Ilse

    Like

    • Hee, ja het ligt er aan met welke nagellak je het doet. Doe je het met de echt stamp nagellak, dan lukt het met een beetje geduld en wat oefenen wel… Maar doe je het met normale nagellak dan lukt het inderdaad niet. Dan blijft er inderdaad te weinig nagellak achter in het figuurtje. Ook moet je goed opletten dat je het bescherm plastic er af haalt. Dit was ik de eerste keer vergeten aangezien deze haast niet zichtbaar is. Dan zijn de figuurtjes nog minder diep. x

      Like

Geef een reactie

