Waar blijf jij voor thuis?

De vraag van vandaag! Waar blijf jij voor thuis?

Sommige meiden/vrouwen zijn verslaafd aan Hollands/America’s next top model, anderen kijken heel erg graan naar Project Catwalk of CSI.

Ik kijk zelf heel erg graag naar Goede Tijden Slechte Tijden.  Het is niet zo dat ik er speciaal voor thuis blijf als ik iets anders heb maar als ik het niet kan kijken neem ik het wel op of kijk het terug op rtlgemist. Ik wil er niks van missen! Ik kijk er graag naar omdat het vol spanning zit en omdat het een leuke verhaallijn heeft. Elke keer gebeurt er wel weer iets leuks, raars, spannends of engs. Iets dat je vaak helemaal niet verwacht. Maar alles kan in een soap!
Soms vind ik de verhaallijn wel iets te langdradig/voorspelbaar worden en mag een bepaald onderwerp van mij wel weer over gaan maar dan gebeurt er vaak weer iets en krijgt het een hele andere wending.
Ik kijk GTST niet vanaf het begin want toen bestond ik nog niet. Ben het gaan volgen toen ik ongeveer 14 jaar was. Daarvoor had ik er nog nooit naar gekeken maar een vriendin keek het altijd en ik besloot toen mee te kijken. Vanaf die tijd ben ik dus ook ” verslaafd ” . Ik heb mijn moeder erin mee getrokken. Die keek eerst naar ONM, wat er tegenwoordig niet meer is. Dus nu kijken we gezellig bijna iedere avond op de bank GTST met een theetje!

Waar kijk jij heel graag naar en waarom kijk je daar zo graag naar? 

2 reacties

Opgeslagen onder Regular stuff

2 Reacties op “Waar blijf jij voor thuis?

  1. Om de een of andere duistere reden kijk ik ’s ochtends bij mijn ontbijt naar the bold & the beautiful. Ja, sla me maar dood!😀
    Geen verhaallijn en altijd dezelfde problemen maar toch!

    Like

Geef een reactie

