Wat draag jij aan make-up?

Make-up. Ik denk dat de meeste meiden/vrouwen dit wel dragen! 
Nu ben ik benieuwd wat jullie voor make-up dragen als je bijvoorbeeld gewoon naar school of de winkel gaat en wanneer je een feestje hebt.

Ik draag, als ik naar school ga bijvoorbeeld, een oogpotlood, een mascara, soms een oogschaduw en soms een blush. Het oogpotlood draag ik boven en onder mn ooglid. De oogschaduw die ik gebruik is meestal niet erg opvallend. Ik vind het best lastig om een mooie kleur te vinden die bij mijn ogen past, heb groene ogen. Meestal gebruik ik een lichte kleur zoals roze of licht groen/blauw. De blush die ik heb is een licht roze blush. Niet te opvallend en komt niet te hard over.

Als ik een feestje heb draag ik soms een foundation, een blush, veel mascara, een oogschaduw en oogpotlood. Soms draag ik ook nog een lippenstift in licht roze of fel rood. Als ik een felle lipstick draag, gebruik ik geen felle kleuren in mijn oogschaduw, dit vind ik niet matchen. Dus het is het een of het ander.   

De merken die ik gebruik zijn MAC (foundation), Rimmel Sexy Curves (mascara), Gosh Wonder Volume (mascara), Sephora (oogpotlood), de blush is van Essence (blush), de oogschaduw is een palette in de vorm van een Iphone die ik gekocht heb in America. Geloof dat het merkloos is. Als ik een lipstick draag draag ik vaak een felle rode kleur. Deze is van Chanel. 
Ik ben benieuwd naar wat jullie dragen qua make-up en hoeveel je draagt als je naar school gaat en naar een feestje gaat. Welke merken draag jij? En heb je een merk dat favoriet is en waar je nooit meer bij weg gaat? 

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Wat draag jij aan make-up?

  1. School/overdag: mascara, eyeliner, foundation (op de T-zone).
    Feestje: mascara, eyeliner, smokey eyes, foundation.

    Like

  2. Marielle

    werk/ overdag, mascara, bruin oogpotlood zowel boven als onder, wenkbrauwpotlood, concealer vloeibaar voor mijn wallen, en concealer in stick voor puistjes en oneffenheden, neutrale lipgloss.

    Feestje, alles zoals hierboven maar dan wel zwart oogpotlood ipv bruin en verder gebruik ik dan nog oogschaduw, blush, foundation, poeder, soms bronzer.

    Van bruin oogpotlood blijf ik altijd hetzelfde gebruiken omdat ik nog geen enkel ander merk gevonden heb die zo lang blijft zitten, hij tekent wel moeilijk op mijn waterlijn maar eenmaal dat het goed is ingekleurd(moet er veel over gaan) blijft hij zeker 12 uren mooi op zijn plek zitten (of langer) zonder bij te werken en dat is de Essence long lasting eye pencil in kleur hot chocolat. Van concealer voor onder mijn ogen ben ik erg tevreden over de Bourjois healty mix en de Une concealer. Mijn blushes zijn allemaal van Essence en Catrice, Foundation Max Factor Xperience Weightless en Catrice matt vloeibare foundation (heb een vette huid). Van poeder gebruik ik Catrice mineral compact poeder (maar die verkopen ze niet meer), Nivea Pure & natural ik heb van Nivea Pure & Natural ook een blush en die is echt zoooo mooi, mijn cover stick is van Manhattan clear face coverstick (de beste die ik tot nu toe al gehad heb), lipgloss gebruik ik alleen van Essence en Catrice oogschaduw voornamelijk ook heb er ook van L’oréal en Gosh maar die vind ik veel slechter dan Essence en Catrice.

    Like

    • ik hou zelf ook van makeup van catrice en essence. Blijft goed zitten en is niet al te duur. Echt dure makeup heb ik niet super veel van. Wel wat dingentjes maar dat zijn dan uitzonderingen. Als het zo duur is vind ik het ook al snel zonde om te gebruiken:p

      Like

Geef een reactie

