Tatoeage in je oogbal?

Van de week was ik gewoon wat aan het rond surfen op het internet en ineens kwam ik het tegen, een tatoeage in je oogbal! 

Ik wist niet wat ik las en zag. Had er nog nooit eerder van gehoord en was heel benieuwd hoe dat in z’n werk gaat. 
Er gaat dan een naald in je oogbal en daarmee injecteren ze de inkt. Hieronder een afbeelding daarvan. 
 

Dit is het filmpje dat ik heb gezien:

http://www.youtube.com/watch?v=XrHgAqkPSQE

Ik vind het er ontzettend vies en pijnlijk uit zien en zou zoiets echt nooit willen.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie nou vinden van een tattoo in je oogbal. Ken je misschien iemand die dit heeft? 

2 reacties

Opgeslagen onder Beauty

2 Reacties op “Tatoeage in je oogbal?

  1. Dit bestaat al hele erg lang en ik blijf het view vinden, ik kan niet naar die foto kijken! Ik heb een oogfobie!

    Like

  2. Ja het is ontzettend vies;p ik snap niet dat er mensen zijn die zoiets willen! Vind het er ook niet uit zien..

    Like

Geef een reactie

