Beauty aanwinsten

Vanmiddag ben ik naar Arnhem geweest. Even lekker shoppen! Daarom is deze post dan ook veel later dan anders en verschijnt er vandaag maar één post in plaats van twee. Morgen zullen er gewoon weer twee posts op AboutBeautyFashion verschijnen.

Bij de Kruidvat aangekomen moest ik even bij de make-up rond kijken. Het nieuwe assortiment van Catrice en Gosh ligt al een poosje in de winkel en ik was inmiddels erg benieuwd geworden naar de lakjes van deze lijn!

Eigenlijk had ik niet echt iets nodig aan make-up maar toen ik aankwam bij het mandje met de afgeprijsde make-up kon ik het niet meer weerstaan. Ik kocht drie dingen. Een soort make-up base van Catrice, een blush van Catrice en een stampy nagellak van Essence. Ook kocht ik in een andere winkel nog wat nailart versieringen. Glitters en een soort van kleine bolletjes waarmee je vrolijke nagels kunt creeëren.

Komende week zal ik deze producten uit proberen en er een review over schrijven. De producten van Catrice waren op dit moment in de uitverkoop en kostte beide €2,50. De stampy nagellak van Essence kost €1,49 en de nailart spullentjes uit de andere winkel kostte €1,50. Allemaal lekkere budget aankopen dus!

Heb jij nog wat leuke dingen in de sale gescoord afgelopen tijd? Ben benieuwd!

1 reactie

Opgeslagen onder Beauty, Regular stuff

Een Reactie op “Beauty aanwinsten

  1. Wauw die nail art decoratie ziet er heel erg leuk uit.

    Like

Geef een reactie

