Sleek Bohemian pallette

Gisteravond kreeg in ineens een mailtje. Ik had namelijk twee weken geleden meegedaan aan een winactie op de blog van Lin van T (Haar hele voornaam is Linda). Ik was de uitgekozen als winnares van de winactie! Ze hield de winactie omdat haar blog één jaar bestaat. Bij de winactie maakte je kans op het Sleek Bohemian pallette. Dit is een limited edition pallette van Sleek. Volgens mij is dit pallet ook niet meer verkrijgbaar.

Zoals ik al vertelde is het Sleek Bohemian pallette niet meer verkrijgbaar. Make-up van Sleek kun je vinden op de site van Enchantra. Dit is een webwinkel vol met verschillende merken make-up waaronder dus Sleek. Het pallet is hier jammer genoeg al een hele poos uit de collectie. Er is een klein kansje dat het pallet nog op Ebay te vinden is maar dit is dus echt geluk hebben.

Image Hosted by ImageShack.us

Ik had al verschillende reviews gelezen op internet over verschillende paletten van Sleek. Zelf heb ik nog geen palletten of andere make-up van dit merk. Ik was er inmiddels wel erg nieuwsgierig naar geworden omdat er zoveel positieve reacties zijn over de palletten van Sleek. Ik dacht ook eigenlijk dat er al een andere winnares was gekozen omdat Lin vergeten was een winnares uit te kiezen en dit dus twee dagen later deed dan dat in het artikel over de winactie stond. Hierdoor was de verrassing nog groter omdat ik dus eigenlijk helemaal niet meer had verwacht dat er nog een winnares moest worden gekozen.

Als het goed is krijg ik deze week het pallet binnen. Ik ben er echt super benieuwd naar en kan bijna niet wachten. Zodra ik hem binnen heb zal ik er een review van schrijven en het pallet waarschijnlijk ook swatchen. Nogmaals super erg bedankt Lin! Ik ben echt heel blij dat ik de winnares ben van dit pallet! Ik kijk er naar uit!

Ook opzoek naar Sleek make-up? Neem eens een kijkje op http://www.enchantra.eu/

Heb jij al producten van het merk Sleek? Zo niet, wat zou je er (super) graag van willen hebben?

4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Sleek Bohemian pallette

  1. Ik ben ook gebeten door het Sleek-virus! Vorig jaar in de zomer kende ik het nog niet maar nu heb ondertussen het palet Oh So Special en daar ben ik heel erg blij mee en een paint polish, ook mooi. Maar eigenlijk wil ik nog palletjes!

    Like

    • ik kende et tot ongeveer anderhalve maand geleden niet:o toen las ik er een review over en was ik al verkocht! Ik ga denk ik binnenkort ook het oh so special pallet bestellen. Vind de roze kleurtjes daarvan zo lief. Perfect voor de nudelook trend van nu!
      Ik ga ook eens even uitzoeken of er toevallig binnenkort nieuwe palletten uitkomen! 7,25 voor een pallet met 12 kleuren vind ik echt niet duur!
      X

      Like

  2. Je palette is onderweg, dus ik hoop dat je em snel (heel) binnen hebt. Ik vind het zelf een prachtig palette. Mooie mix tussen matte en shimmer oogschaduw en goed gepigmenteerd én niet duur. Ik heb zelf 5 sleek paletten en ik wil er graag meer. Ik zal wachten op je review 🙂
    Enchantra heeft veel te veel leuke makeup.. Echt een paradijs om rond te lopen 🙂

    Like

Geef een reactie

