Fashionsite’s

Zelf kan ik uren rond kijken op internet naar blogs, nieuwe make-up, nieuwe kleren, verschillende kledingstijlen en nog veel meer. Over het algemeen maak ik gebruik van bloglovin en fashionista. Twee sites waarmee gemakkelijk op de hoogste blijft van alles in de modewereld.

Sinds een maand heb ik ook maar een account aangemaakt. Een account op bloglovin. En nu? Nu gaat er geen dag meer voorbij dat ik er niet even op kijk.

Op bloglovin kun je zoals de meeste wel weten zelf kiezen welke blogs je wilt volgen. Hou je van mode? Geen probleem. Er zijn genoeg leuke blogs hierover te vinden. Ben je meer van de beauty? Die zijn er ook. Nagels? Ja hoor, ook deze zijn er genoeg!

Zelf heb ik een blog gevonden genaamd lookbook. Volgens mij een best bekende blog. Op deze blog worden outfitposts geplaatst van mensen over de hele wereld. Zo’n beetje alle stijlen zijn er op te vinden. Super leuk dus!

Natuurlijk zijn er nog andere sites waar je inspiratie op kunt doen voor fashion. Zo heb je fashiolista. Fashiolista is een site waar iedereen die zich daar op aanmeldt zijn of haar favoriete kleding stukken, sieraden en gadgets kan delen met de rest van de wereld. Je hoeft hier zelfs niet perse een account op aan te maken want het is ook mogelijk om je aan te melden met facebook. Het nadeel van fashiolista is dat sommige kledingstukken een vermogen kosten en dus eigenlijk niet te krijgen zijn.

Natuurlijk zijn er veel meer sites waar je inspiratie op kunt doen voor jou eigen stijl. Zelf vind ik bloglovin (verschillende blogs) en fashiolista de twee fijnste sites. Deze hebben van alles wat en je kunt dus altijd iets vinden dat past bij jou.

Maak jij ook gebruik van bloglovin of fashiolista? Ken jij nog andere (handige/leuke)sites?

2 reacties

Opgeslagen onder Fashion

2 Reacties op “Fashionsite’s

  1. Ik gebruik ook Bloglovin, het is zo handig!

    Like

Geef een reactie

