Haar trends 2012

Net zoals elk jaar hebben we ook in het jaar 2012 weer nieuwe trends wat betreft haar. Dit jaar is er een duidelijk onderscheid te vinden in de haartrends die te onderscheiden zijn in vijf categorieën.

Zo hebben we de paardenstaart

De paardenstaart kan strak naar achter gedragen worden maar ook losjes, hoog of laag. Het is maar net wat je zelf het leukste vindt. Het fijne van de paardenstaart vind ik dat je het bijna overal bij kan dragen. Als je bijvoorbeeld naar een feestje gaat of gewoon naar school.

Volume in het haar is ook dit jaar weer te zien! Ook wel Big Hair genoemd.

Deze trend kan worden gecreëerd door het gebruiken van een föhn. Je kunt je haar ook touperen, dit geeft misschien wel een rotzooi en is moeilijker uit de wassen dan de manier van föhnen.

Ook vlechten zijn nog steeds populair. We hebben deze trend al vaker gehad, denk maar aan de Lauren Conrad vlecht. Dit jaar is het hip om de vlecht van de ene kant naar de andere kant van je hoofd te dragen, dus als een boogje over je hoofd.

 

De wet and dry look is weer terug! Deze look moet het effect creëren dat je net onder de douche uit komt. Het is een wat vettige look naar mijn mening en ook totaal niks voor mij, je moet er denk ik het haar voor hebben.

 

De laatste uit de 5 categorieën is het haar met versieringen.

Deze trend is eigenlijk altijd wel populair. Het maakt niet uit wat er in je haar zit, als er maar iets in zit! Dit kan een bloem zijn maar ook kraaltjes, speldjes, klipjes of een stylish haarband.

Persoonlijk vind ik de vlecht look erg leuk, al kan ik helaas niet zo goed vlechten.

Ben benieuwd wat de meningen zijn over deze haartrends van 2012!


4 reacties

Opgeslagen onder Beauty

4 Reacties op “Haar trends 2012

  1. Ik zie dat ik alvast mijn haar niet ga mogen knippen.

    Like

    • haha ja ik heb zelf mijn haar nu een jaar geleden in een boblijn geknipt. Voor dat ik dat deed hing mn haar tot mn onderrug:p ben het nu ook maar weer aan het laten groeien!

      Like

      • Amai, je durft! Ik heb twee jaar ook allerlei varianten van bob/ schouderlengte kapsels gehad en zelfs korter maar ik ga proberen het nog eens langer laten worden. Wel een heel gedoe want ik ben het niet meer genoeg en ik heb het gevoel dat m’n haar altijd en overal in de weg zit😉

        Like

      • haha ik heb m’n haar afgelopen jaar nog 3x over in model laten knippen, maar zit nu al weer met de lengte tot net over m’n schouders. dus opzicht groeit m’n haar behoorlijk snel:S

        Like

Geef een reactie

