Goedkope nailart-tools

Al een poosje was ik op zoek naar niet al te dure en leuke nailart-tools. Ik wilde niet al te dure spulletjes omdat ik eerst eens wat dingen uit wilde proberen en hiermee dus niet m’n geld als het ware wilde ‘verspillen’. Tot vorige week had ik wel wat nailart spulletjes voorbij zien komen, maar alsnog was het niet helemaal waar ik naar opzoek was. Vorige week vertelde een vriendin me dat ze een chinees winkeltje had gevonden waar ze voor echt bijna geen geld behoorlijk veel verschillende en leuke nailart spulletjes verkochten. Ik ben er een kijkje gaan nemen en niks was minder waar!

Op de foto hierboven zie je de spulletjes die ik heb meegenomen. Ik heb drie naildottingtools meegenomen, strassteentjes, bloemetjes, lijm en verschillende stamp schijfjes. Alles in totaal kostte ongeveer 15 euro. Los kostte de spullen 1 à 2 euro dus lekker betaalbaar! (Sorry voor de super wazige foto. Het was al donker en mijn fotocamera was ook nog eens leeg…)

Hierboven heb ik alles even uitgeprobeerd. Ja, ik weet het.. Het is niet de mooiste creatie geworden haha. Ik wilde gewoon eventjes van alles wat uitproberen. Jammer genoeg lukte de stamp nailart nog niet helemaal mooi. Nog even oefenen dus!

Het winkeltje waar ik de spullen heb gehaald is een klein chinees winkeltje in de Steenstraat in Arnhem. De naam van het winkeltje weet ik niet en kan ik ook niet terug vinden op het internet. Ik zal proberen jullie zo duidelijk mogelijk uit te leggen waar het winkeltje in de Steenstraat zit. Als je vanaf de kant van het Velperplein door de steenstraat loopt zit het winkeltje aan de linkerkant. Bijna aan het einde van de Steenstraat vind je aan die kant ook een Chinese Toko. Deze loop je voorbij. Ongeveer twee à drie winkeltjes verder vind je het goede chinese winkeltje. Het is klein en ze hebben er meer dan alleen nagel spullen. Wel is alles er heel goedkoop en dus zeker geschikt voor als je begint met nailart! Ik hoop dat jullie het winkeltje kunnen vinden!

Gebruiken jullie zelf nailart spullen? Ben je van plan een kijkje te gaan nemen in het winkeltje? Ik ben benieuwd naar jullie reactie!

 

5 reacties

Opgeslagen onder Nails

5 Reacties op “Goedkope nailart-tools

  1. Ik ben van plan om me ook een paar dottingtools in te slaan. Maar op Amazon kan dat nog goedkoper. 5 dottingpennen voor 1 euro 😉

    Like

  2. Goede tip! Heb je daar al een keer eerder besteld?
    Betaal je veel aan verzendkosten of valt dat wel mee?

    Like

    • Dat kan het probleem soms zijn maar je moet dan beginnen snuitseren of ze het op de Duitse of Franse amazon hebben. Dan zijn de verzendkosten niet zo hoog.
      Maar ook hier vind je heel goedkoop goed gerief én geen verzendkosten. Heb er nog niets van gekocht omdat ik geen paypal heb maar van zodra dat geregeld is ga ik dat zeker doen! Je kan er niet voor sukkelen.

      Like

  3. Pingback: Try-out nagel kuur | aboutbeautyfashion

Geef een reactie

