Kruidvat gezichtsmaskers

Geweldig vind ik ze. De gezichtsmaskertjes van de kruidvat eigenmerk. Zelf heb ik een huid die niet overal even goed tegen kan. Gebruik ik een verkeerd gezichtsmasker? Dan heb ik binnen 5 minuten na het er afhalen van het masker een gezicht zo rood als een kreeft. Dit gebeurt jammer genoeg ook regelmatig bij verkeerde makeup of crèmepjes.

Het eerste gezichtsmasker waar ik het niet bij heb is het gezichtsmasker van de Kruidvat. Je hebt hier keuze uit 4 verschillende maskers. Een vitamine E masker, een hydromasker, een peel-off masker en een reinigend masker. Zelf gebruik ik of het hydromasker of het vitamine E masker. Bij deze twee maskers heb ik namelijk helemaal nergens last van.

Ik zou zeker wanneer je snel last hebt van een geirriteerde huis maar het toch lekker vind om een gezichtsmasker te gebruiken eens een keer een van de maskers van de Kruidvat uitproberen! Bij een erg onrustige huid raad ik aan om of het hydromasker of het vitamine E masker te kiezen en niet de andere twee. De andere twee zijn namelijk allebei voor (diepe)reiniging. Hierdoor kan de huid dus onrustig worden als je daar snel last van heb. Nog een groot voordeel is dat de maskertjes ook nog eens stukken goedkoper zijn dan vele andere maskers. De maskertjes worden per 2 verkocht voor maar €0,98 als ik het me goed herinner. Ook zit er meer dan genoeg gezichtsmasker in één verpakking. Je kunt dus met gemak je hele gezicht voorzien van een lekker dik laagje. De maskertjes zijn natuurlijk alleen bij de Kruidvat zelf verkrijgbaar.

Alle maskertjes hebben ongeveer de zelfde gebruiksaanwijzing: ” Reinig de huid met lotion. Breng een dikke laag van het masker aan op het gezicht. Vermijd de gevoelige huid rond de ogen en mond. Laat het masker 10-15 minuten inwerken. Daarna nog even licht inmasseren en vervolgens afspoelen met lauw water of afnemen met een tissue. Voor het beste resultaat 1-2 keer per week gebruiken”. De gebruiksaanwijzing van het peel-off masker wijkt het meeste af van deze gebruiksaanwijzing. Het peel-off masker droogt namelijk op en vormt als het ware een tweede huid op je gezicht. Na 10-15 minuten kun je dit laagje er aftrekken. Dit masker moet je er dus niet afwassen!

Jammer genoeg heb ik gister mijn laatste Kruidvat maskertje gebruikt en zit de Kruidvat niet zo 1, 2, 3 bij mij om de hoek. Daarom heb ik een afbeelding gebruikt van het internet.

Kennen jullie de maskertjes van de Kruidvat al? Ben benieuwd of jullie er net zo enthousiast over zijn als ik!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Beauty

Geef een reactie

